Separera namn med ett kommatecken.
Fan vad sega dom är på Tre då. Ingen ändring på kollisök ännu. Man får väl vara glad om man ens får den på tisdag nu då. Korkat av dom att skicka...
Får hoppas på det då. Är väl iof sig rätt drygt för postgubben att ställa sig o scanna alla paket vid hämtning hos Tre så får hoppas att statusen...
Kontantkort när det gäller så kort tid som 10v är ju annars ett alternativ. Men men hoppas du blir nöjd med ditt byte iaf :)
Kan ni andra som beställt från Tre och fått sms och kolli-id gå in och kolla vad er status hos posten är på posten.se Min verkar ligga o trycka...
1100kr bjudet från användaren beginner i PM. Kör budgivning fram till ikväll.
SGS2 intressant?
Såld!
Tack tack! Trodde jag skulle få vänta betydligt längre än så. Men slog på charmen när säljaren ringde så det kanske hjälpte. Haha! Hoppas ni andra...
Var tvungen att gå in o dubbelkolla. Men jepp dom har ändrat där till Samsung Galaxy S4 Black och ny imei, puk osv :) Kör på pott499 som innan....
Beställde min S4 utav Tre igår. Fick detta SMS för en stund sedan. Synd o klaga :D
Funderar på att köpa en Nexus 7. Framförallt pga priset. Men hur är storleken? Får snart hem min förhandsbokade SGS4. Är steget från 5 till 7tum...
Detsamma om du vill sänka lite :D
Tack men får tacka nej till erbjudandet då. Budgeten är inte värst bra denna månaden så. Men tack ändå :)
Okej.. Min budget tillåter dock inte mer tyvärr :/ Vill du få sålt den redan imorn så kan jag komma o hämta den för det priset (bor i Göteborg)
Vilken modellbeteckning har den? Och vart bor du?
Inte intresserad av fri surf så bjuder 2000kr utan detta.
Billigaste stället som säljer S-view? Någon som hittat bra pris?
Någon som har en schysst surfplatta till salu? Hojta till med pris, skick osv då :)
Har en s2 som du kan få för 1500kr. Finns i Göteborg.
Hehe med på vad du menar.. Tror jag ;) Men kommer dom med ett galet erbjudande på deras födelsedag så borde jag ju få byta abbonemangsform. Kommer...
Min s2 sjunger på sista versen så funderar på att förlänga mitt abbonemang hos Tre trots deras värdelösa 10årserbjudanden. Kan få SGS4 med...
Update: Var inne och snackade med butikschefen på en Tre-butik idag. Blir ingen extra rea på själva födelsedagen. Dom erbjudanden som finns nu är...
Var du tvungen att starta en ny tråd när det redan finns en tråd om detta ämne? Drygt att behöva följa två trådar för o inte missa om det kommer...
Jag har varit kund sedan dag ett hos Tre. Ringde och frågade vad dom kunde ge mig för erbjudanden nu när det är dags att förlänga mitt abbonemang....
Årets skämt detta? Ingen rabatt överhuvudtaget på S4. Samma "erbjudande" som det var igår. Buu!
Vet du om DK har lite bättre avtal när det gäller surf? Tre.se verkar bara ha max 5GB/mån om man inte väljer deras surfpaket (som gör det dyrt att...
Skriva tjäna trots att man förlorar? Öh nej. Man sparar i det läget, inget förlorar eller tjänar. Använder man ordet tjäna när man egentligen...
Länka gärna till deras kanal på tuben. Gött o ha koll på alla källor ;)
Ingen som hört något om firandet? Snart där ju :)
7kr/st för samtliga här..
Tjänar? Shit då köper jag nog flera telefoner. Wohoo! :P
Har ni med batteriproblem wipat cache? Jag drog in senaste officiella firmware via mobile odin igår och valde självklart wipe cache + dalvik. Haft...
Men sluta gå OT nu.. Vi skiter i hur bra/dålig mottagning ni har. Tråden handlar om kommande kampanj hos Tre så håll er till topic tack!
Tack! :)
Någon som kan vara bussig och dela ut I9100XWLSN_I9100OXXLS8_NEE.zip via dropbox lr liknande? Hotfile som sammobile hostar på är så galet segt :/
Hur vet du det?
Ja som topic säger så firar Tre 10år om en månad. Någon som har koll på om dom kommer släppa ett dundererbjudande då? Kanske rentav någon här som...
Aight! Någon benchmark testad på den tro? Vore intressant o se skillnaden :)
Är det den versionen som släpps i Sverige?
Humblebundle har släppt ett grymt pack med spel till Android nu. Välj själv vad du vill pröjsa och vart pengarna ska gå. Men betalar du mer än...