Separera namn med ett kommatecken.
Absolut, du ska helt klart häva köpet och få pengarna tillbaka! Det har du rätt till enligt konsumentköpslagen om produkten inte uppfyller vad den...
ante_ante's telefon är från 6:e september och verkar uppvisa felet. Memphis, när är din tillverkad? (går att utläsa av serienumret) Den uppgift...
På mitt kontor i centrala stan har problemet aldrig uppstått tror jag, däremot hände det nästan jämt när jag åkte från/till jobbet och pratade i...
För att citera LenaWe's citat på sid 5 ( https://swedroid.se/forum/post747371-95/ ): Du ska kunna häva köpet, men återförsäljaren kommer...
Skulle vara intressant att se vad alla har för serienummer på sina krånglande Incredible S, speciellt ante_antes nya. Jag köpte min i slutet av...
Precis, tredje gruppen är visst branding. 405 är europa, 707 är syd-öst-asien. Och som HTC tidigare lovat(?) så ska den nya versionen heta 2.50.xxx.y
När jag pratade med HTC för några veckor sedan fick jag förklarat att första två siffergrupperna (2.30 i det här fallet) är versionen, nästa grupp...
Slutet av min chat med HTC, notera understruken mening:
Just det... fick också veta att sedan 1,5mån tillbaks finns det telefoner som inte har felet. De telefonerna borde alltså ha den nya programvaran...
Har precis haft ett långt samtal med HTC support. Den jag pratade med först hade verkligen ingen koll alls på läget. Efter många turer med...
kochan10: Jag gjorde precis samma sak för några veckor sedan, kryssade i "mycket missnöjd" på det mesta och blev också uppringd. =) Jag ansåg att...
LenaWe: Går ditt ärende som en DOA eller som garantiservice? Alltså, är det ett utbyte inom de första veckorna eller har du haft telefonen ett tag...
Finns den egen tråd som behandlar detta fel: https://swedroid.se/forum/46447-dalig-ljudkvalitet-vid-samtal-reparation.html
Här kommer en fortsättning på mitt krångel med Incredible S, som började på sid1 i denna tråd: Ringde HTC den 20/6 och fick en DOA beviljad av...
Har precis samma erfarenhet. Bifogad fil innehåller en amr-insplening gjord i en K800i (tror jag det var) hos den jag ringde upp. Jag, som pratar...