Separera namn med ett kommatecken.
1.6.1 finns nu på Market, inga förändringar sen RC1. [IMG] Tack till alla som skickat in logg.
Tack för rapporten! Slänger upp den har versionen på market.
Har fått några stycken. Blev inte mycket klokare.
1.6.1-RC1 Changelog: * Fix för FC med pattern lock i landscape mode * Större klickyta för att komma "hem" * Kanske fix för er andra som får FC...
Det är möjligt att något på sidan har ändrats. Om du skickar in html osv (finns instruktioner i första inlägget) så kan jag försöka fixa det.
Klickar man på "Bankdroid" längst upp till vänster så ska man komma tillbaka. Jag ska försöka göra den lite enklare att träffai nästa version.
När du startar appen? Har du någon logg du kan skicka?
1.6.0 finns nu på Market, inga förändringar sen RC2. [IMG]
Det är planerat men jag kan inte svara på när den funktionen kommer.
LF ska alltid krångla :\ Tyvärr blir det nog ingen automatisk inloggning för LF.
Det blir nog svårt att testa koden man skrivit om man inte har tillgång till en emulator eller en riktigt liveview-enhet. Skönt att höra att...
Jag har bara testat autoinloggning med Nordea, Swedbank, Steam, PayPal och Payson så ni får gärna testa och säga till vilka andra banker som...
1.6.0-RC2 Changelog: Widgets ska fungera igen. Om ni får FC när ni försöker lägga till en widget måste ni nog starta om telefonen. [IMG]
Har det kommit nån emulator än? Googlade lite men lyckades inte hitta något.
1.6.0-RC1 Changelog: + Automatisk inloggning för samtliga banker när man klickar på WWW-knappen * Designförändringar * Eurocard widgetbug fixad *...
En logg skulle nog underlätta.
Att göra pengar på projektet är inte något jag har planerat. Fler kodare skulle självklart uppskattas, det ultimata skulle vara om det fanns en...
Bankdroid använder sig av Swedbanks mobilsida vilket tyvärr, som jag har förstått det, kräver ett "riktigt" konto. Du kan ju höra med banken om...
En liten knapp kan jag nog fixa när/om jag får upp nån websida, har du något förslag förutom paypal? För er andra som funderar på att göra en...
Skicka gärna in html från transaktionssidan så kan jag försöka hitta felet.
Om donationsappen ska fungera som vanliga appen måste jag skapa ett nytt "java package" varje gång eftersom man inte kan ladda upp samma app flera...
Du loggar in med samma uppgifter som på swedbanks mobilsida. Du måste även aktivera tjänsten mobilbank (tror jag det heter) hos swedbank.
Tack för rapporten. Undviker helst att lägga upp otestade versioner på market så betatestare som du själv uppskattas verkligen. Fler personer...
En "configscreen" till widgets är planerad men har inte så hög prio. Inställningarna bör inte försvinna när du uppdaterar mellan market- och...
Instruktioner i första inlägget i tråden.
Jag har tyvärr inte haft tid. Kommer troligtvis inte ha tid under julen heller.
1.5.2-RC3 Changelog: * Eurocard widgetbug fixad (tack till nihplod) * Möjlig fix för Ikano Bank (väntar på logg) [IMG]
Skulle du kunna skicka en logg?
Testa senaste versionen, 1.5.3. Finns på market. Edit: om det inte hjälper får du tyvärr följa stegen i första inlägget och skicka html osv....
Gärna, det skulle underlätta en hel del. Om volvokortet inte kräver certifikat/dosa/e-leg när man loggar in så går det nog att fixa. Finns...
Om koden endast fungerar 15 minuter kommer den sidan inte fungera speciellt bra med Bankdroid. Syftet med bankdroid är att det mesta ska skötas...
Har anmält mig till SADC nu, gillar ni appen får ni gärna "gilla" den på http://sadc.se/appar/?bankdroid
Du kan ju testa traceview, jag har själv aldrig använt det och kan tyvärr inte ge dig några tips.
Kan fixa det ikväll om jag hinner.
1.5.3 Changelog: + Stöd för Ikano Bank + MedMera Faktura för Coop * Eurocard kan nu visa flera konton [IMG] Inga förändringar sen 1.5.3-RC1.
Väldigt konstigt, så här ser det ut för mig om jag uppdaterar över 3G på en Desire med Froyo och 2 konton hos Nordea: 12-21 15:10:32.117:...
Tack, fixat nu.
Hade inte de sagt hösten 2010?
Det enda som kan ta tid är nog matcher.find() och urlopen.open() så du kan väl lägga in Log.d(TAG, "Kör urlopen.open") innan och efter varje...
Att ta reda på vad som skickas och tas emot är nog ganska svårt men antagligen inte omöjligt, jag har dock inget konto att testa med. Det jag...