Separera namn med ett kommatecken.
Exakt samma sak har hänt med min desire hd (ok det är inte en tablet, men ändå) Enligt någon på ett reparationsställe så kan det inte vara...
Jag har testat och tyvärr så blir det ingen skillnad. Det hade dessutom inte förklarat varför den gick från fulladdad till död på några timmar,...
Inatt innan jag gick och lade mig så var mobilen fulladdad, men när jag vaknade i morse så var den totalt död. Märkligt tyckte jag och stoppade i...
Är det verkligen ingen som vet? Hela min telefon är grön (allt markerat i menyer, kalendern, när något laddas osv) och jag är inte ett fan av...
Jag har precis återställt telefonen och nu blir det grönt istället för blått uppe i adressfältet när en sida laddas på internet. Jag lyckades ju...
Jag har ett problem som håller på att göra mig galen. Jag kan inte uppdatera något program, ladda ner något nytt och ibland fungerar inte ens...
tack! :D
jag skulle vilja testa. theresewiksten at gmail.com
Jag har problem med facebook-chatten. Jag får upp att "du har x antal nya meddelanden" uppe i listen, (inte i fb utan översta listen på telefonen,...