Separera namn med ett kommatecken.
Första plattan var defekt skärm på men de var första leveransen, så jag fick en ny på DOA direkt i butik sedan uppkom fläcken på min nya padda...
Ska lämna in min platta på måndag så får vi se hur fort de går första plattan bytes på plats men tydligen görs detta ej längre då samsung tydligen...
-Skärmdumpsknapp (Jag menar WTF! ska den vara bra för) -Menyn sitter kvar i helskärmsläge av vissa program exempelvis Spotify -Fysisk Home Knapp (...
MM för den baren vill man ha bort på något sätt, inte så trevligt att ha igång vissa fullskärmsprogram ex Spotify, Plex då baren är bra mycket...
Jasså jag som trodde glappet uppe i hörnet var nog, nu är min tab tvärdöd satte den på laddning efter 27% under natten, och nu finns de inte ett...
Har samma fråga faktiskt, någon som vet mera ?
Haha Tack! Var bara tvungen att dela med mig :)
Heja Telia... 22/6 Lägger beställning på platta med mobilt internet 300kr/mån 29/6 Ingen platta och inga besked på leveransen 2/7...
Fungerade inget vidare tyckte jag iaf. Efter kernel update så tog den en skaplig tid att starta den igen, efter två omstarter så hoppade de...
Härligt att man blivit en i skaran som fått halv deffekt platta.. Högra hörnet glappar om man trycker, känns ju sisodär. Sedan kommer newton...