Separera namn med ett kommatecken.
Kan ju förstå att dom vill ha betalt då det förmodligen kostar en hel del att driva det,men det är ju absurda summor som begär. Apputvecklarna...
Har du några exempel på vad som inte funkar?
Den är ju oerhört mycket mer ergonomisk jämfört med den kantiga formen dom tyvärr kör med
Tror pixeln är en sån som känns mer premium än vad den ser ut i bild/video. Utan att veta givetvis..OnePlus verkar ju pricka mycket rätt, blir...
Jag hade valt pixeln, men hade inväntat lite tester innan jag hade köpt . Lite dyr kan jag tycka men jag tror den kommer leverera.
Långtryck på den och se vilka alternativ/info som ges
Riktigt sjyssta bilder :)
I min värld är inte utseendet i sig "stock" som avgör . Det är hur hela systemet är byggt.är ju inte så att om nån bygger ett Windows 95 skin på...
Självklart skall man släppa en så stabil produkt som möjligt , men är den som ni. Säger "stock" så är 7 månader för lång tid...i min bok.
Må så vara men 6-7 månader är ingen bra tid från att pixel serien fick sin. Vi får hoppas att dom prioriterar det i framtiden
Har själv inte använt en np, men verkar ha tillräckligt med saker inbakat eller avsaknad av folk/vilja för att inte få ut större uppdateringar i...
Samt INTE stock android.
Se där ja:)
Kameramässigt är det ju en rejäl uppgradering för. Man får väga för/nackdelar för ens behov
[ATTACH]
Passar förmodligen bättre på den med svart ram. Skulle komma en med svart ram va?
Inga konstigheter här heller.
Då får jag invänta brevet och se vad det landar på :)
Får man nåt brev på Kivra från försäkringskassan eller hur funkar det? Glömt hur det var förra gången.
Tack för input!
Finns grader. Och Facebook måste väl ändå ses som värsta skiten att inte ha möjligheten att bli av med?
Är ju ett jävla otyg att det installeras sånt, speciellt på dyra mobiler. Välj bort såna märken är mitt råd.
En liten familjär hemskärm för en gångs skull P7p [ATTACH]
Rekomenderas dom fortfarande? Frugan vill ha den typen av utseende och dessa verkar vara ok eller? Vilka andra alternativ finns för en pixel lur?
Bra video som förklarar vettigt om hur det funkar . [MEDIA] View: https://youtu.be/w0CczOlq550 Bör kastas som en pannkaka i ansiktet på vissa...
Själv föredrar jag en curvad skärm likt p7p. Men vi gillar inte alla samma :)
Känner EXAKT samma. Alltid köpt och bytt mängder med mobiler som man tröttnat på mer eller mindre direkt. Denna är en keeper under en lång tid...
Jag har noll koll :)
Skärmtiden nollställs efter 12 timmar eller jag kanske misstar mig, jag vill ha skärmtid sen senaste laddning, nu verkar det inte vara så...
Fortfarande en ny mobil. vet ej hur bra det kan bli men tar ju generellt ett tag innan batteriet "sätter" sig
Dags att rensa den tråden? Inte mycket som handlar om p7a :)
Beror på om hon nyttjar långzoom/bästa vidvinkel skulle jag säga.
Kunde inte släppa det. Den listan verkar vara långt ifrån verkligheten . Googla Pizzeria Roma och valfri stad . Här är en tex som inte är listad...
Undra hur många Pizzeria Roma det finns i Sverige:)
P7p[ATTACH] [ATTACH]
Hoppas att den håller sig bra!:)
Jag föredrar oxå pixelns resultat. Google har mailat en riktigt bra stil.swtt till priset är det fantastiskt
Inte ruskigt långt ifrån halva priset
Tråkigt,men verkligheten är att oavsett pris så kan elektronik eller vad som helst gå sönder .
Alltså det funkar,men menyn längst ner täcks delvis av Samsungs knapp för att ta sig snabbt till toppen av sidan.