Separera namn med ett kommatecken.
Kameran blev ju riktigt skön. Min mörka lägenhet var inget problem för den lille besten. Och sen gillade jag radioappen med!
Är i full gång! Fick ett samtal, men pluggar in och flashar inom kort. :)
Har gjort precis sådär. Jag använder minneskortet jag fick med (2GB), men det borde inte göra någon skillnad, så stor är inte uppdateringen. :cry:
:mad: Gjorde du något särskilt, eller det bara gick av sig själv? :(
Väntar alltid alldeles för länge! :mad:
Den är ganska hardcore. :cool:
För headsetet/hörlurarna man fick med så är det standard hörlurskontakt! Så jag antar att det är samma som används.
Måste säga att Silver är fantastiskt mycket snyggare än vad bilden återger.
Har sett på market att man kan tanka AVG till mobilen! har dock inte testat det själv. :)
Jag var väldigt skeptisk när jag beställde den, men kan bara tala gott om den. Till det priset är det ett mongoklipp. Enda negativa skulle...
Blev nästan lite förvånad själv! Men det funkade utan några som helst problem, och alla spel hittills har flutit på vackert på mitt lilla...
Jojomen, det funkade utmärkt! :)
har bara testat youtube och glidit runt på existenz, men det både funkar och glider på bra för min del i alla fall!
Inte lättare än på polarens iPhone. Och det är inget jag ens har tänkt på hittills! Är det förresten fler än jag som har problem att installera...