Separera namn med ett kommatecken.
Javisst! Ska bli spännande med något nytt.
Har en S8+ idag. Skal och displayskydd ligger på inköpslistan.
Har aldrig haft en telefon i Note serien. Vad behöver jag tänka på? Vad behöver jag? Vad är jag?
Well fuck som man säger. Då är det bara att skaffa kod då.
Menar mer om man har root access. Sedan via någon app eller mjukvarumagi :)
Som topic säger, finns det något sätt via root eller så att ta bort operatörslåset på SGS6? Eller blir jag så illa tvungen att begära upplåsningskod?
Fick en ny direkt i hand utan några skavanker... Ännu.
NetOnNet kuse tyckte att det var bättre att gå till butik och anmäla DOA. Hoppas man får en ny direkt i hand bara.
Den kom på posten igår. Hoppas att Butiken i Öret tar emot DOA även om den är beställd på post.
Kanske skulle läst denna tråd innan jag köpte min. Glaset löst i vänster topp hörn och jag måste trycka där helatiden för att skärmen ska reagera...
Jag la tillbaka firmware som du sa då. Men nu tänkte jag uppdatera till 2.3.4 men det får jag inte göra. Är det bara att flasha om och prova igen...
Tack och bock! Får kolla på en sån där JIG sak. Såg inte ut att vara för svår att bygga en själv. Men $4 plus frakt är inga pengar heller. nästa...
Hej alla! Jag har rootat och kastat in cyanogen på min SGS2. Jag känner mig inte nöjd och skulle således vilja rulla tillbaka. Jag vet att jag...