Separera namn med ett kommatecken.
Har använt SD kortet ganska flitigt för musik och film till telefonen, och det har funkat utan problem. Igår kväll hittade dock telefonen inte de...
Tycker det känns snabbare och smidigare efter uppdateringen, men jag har samma problem som jag tidigare haft, nämligen att skärmen fryser till nu...
Uppdateringen har nått Finland iaf, uppdaterade just och det verkar funka bra. Det tar dock lite längre tid att starta upp telefonen, men det kan...
Jag läste någonstans att det kommer till Europa senast i slutet av November, men det kan ju gå snabbare också.
Nä, dom drog in 2.2 uppdateringen. Läste nånstans att den ska släppas i november-december.
Nä, tror nog inte att jag har tryckt hårdare än vanligt, det finns ju en möjlighet att den har blivit skadad av att ligga i fickan, men det tror...
Jag har flera gånger varit med om att delar eller hela displayen slutar att fungera. Ofta kan det hända när jag skriver ett meddelande, plötsligt...
Finns det något sätt att exportera kontakterna till gmail från phone eller sim?
masze: joo, det är nog tanken, men tills vidare får det duga med telefonen, den kostade ju också pengar. testade endomondo just, och den verkar...
Har kollat runt lite på Market och försökt hitta något bra program som kan kartlägga löprundan. Överlag tycker jag att GPS:en har funkat ganska...