Separera namn med ett kommatecken.
tja! vet någon nån bra apps för att träna inför högskoleprovet? som fungerar bra på en htc legend
okej , tackar, mycket snällt
okej , men håller på ladda den fortfarande så har ej kollat , men en kompis sa att det inte finns T9 på den stämmer det? eller finns det bara...
okej men bussigt av dig , tack för hjälpen , få försöka fixa detta på egen hand nu ;P
jag har just fått en htc legend. så vilken ska jag ladda ner? passar någon av dem till denna då? för htc legend har väl 2.1
okej tackar! , ska testa och se om jag fixar det ;P men en sista fråga , det är ju android 2.1 , men ska jag ladda ner den som står >1.5?
okej tackar, men fattar inte nånting hur man gör när man sparar filen, kanske är allmänt dum men...
vet inte heller om det är exakt den jag menar , med abc under 2an , def , ghi , jkl osv
såg den nu , men jag förstår inte hur man gör sen med filen man sparar , hur man lägger in den på telefonen så allt funkar
jo, men jag tycker inte att jag hittar direkt något bra där man kan ladda ner rätt, men jag är själv oerfaren med detta
hej! jag skulle vilja veta någon sida elller hur man skaffar keyboard till en htc legend. alltså med det menar jag det orginala sms systemet, med...