Separera namn med ett kommatecken.
MMS går inte att få igång efter update till Android 10. Hittar ingen info någonstans och Vimlas kundtjänst är ju hopplös att få kontakt med. Finns...
Hej, Säljer en LG g6 32 GB i mycket fint skick (pedant med mobiler) ett litet hack i ramen finns dock precis vid laddningsuttaget som ej stör....
Jag har kört CM11-13 länge men nu tänkte jag återställa till Lollipop stock. Jag har sparat den här som jag vill minnas att jag testade...
Är det någon som vet om det funkar?
Har du en "gammal" mobil runt 4" liggande i byrålådan? Vill du att någon ska bli glad för den? Jag söker en mobil för max någon hundring som jag...
Sedan en vecka tillbaka kan jag inte längre komma åt Swedroids forum på Tapatalk. Jag ser några gamla trådar men när jag klickar på dem så händer...
En bekants barn har hastigt omkommit och föräldrarna har inte koden. Polisen visste inget om ifall det går att låsa upp den för att kunna rädda...
Är det någon som har koll på om min uppdaterade SNAPSHOT är samma som 12.2 STABLE? Jag har ställt frågan tidigare men det verkar inte finnas...
Jag la in cyanogenmod 10.2 RC 20131114. Den funkar perfekt men nu har ju "Stable" kommit och då vill man ju förstås ha den :-). Jag gjorde dock...
Pris: 600 kr + ev frakt. Inget prut. Skicka PM vid intresse. Finns i Linköping.
Uppdateringen via PC Companion som jag försökte göra idag hängde sig och jag var tvungen att dra ur sladden. Efter det startar den inte. Ringde...
Den sista veckan får jag varje dag 10-20 nya "som jag följer" utan att jag själv lägger till dem. Har testat att ta bort alla, tömma all data osv....
Är det någon som vet hur jag kan stänga av notifieringen jag får på min mail? Det räcker ju med den jag får genom Tapatalk på inlägg här på...
Hej! Säljer en Maxx som är sparsamt använd och i nyskick. Givetvis finns kvitto och kartong med. Lurarna är oanvända. Det är köpt på Elgiganten...
Jag har testat alla satellit-appar jag kunnat finna, men ingen av dem hittar en enda satellit i min Razr Maxx. Just den i rubriken har alltid...
Skulle bara vilja veta om den funkar bra isf. Skickat från min XT910
Måste bara tipsa om att dessa finns att köpa nu under invigningen av Elgigantens nya Megastore i Linköping. Vi har köpt två i familjen. Igår fanns...
Är det någon som vet hur många processer som ligger default? Jag har ställt ner den till max 4 st nu under utvecklaralternativ och märker ingen...
Jag använder det temat redan, men "röken" rör sig ju inte som på Xperia S. Går det att ha på Arc S?
Såg just på XDA att någon kommit på att man kan hålla inne home-knappen samtidigt som man trycker ner kameraknappen för att få en snabbstart...
Jag får ibland ett fel som gör mig tokig. Jag brukar lägga in ett plustecken framför mobilnumret och ta bort nollan för att kunna ringa utomlands....
Har filmat på två olika konserter. Båda filmerna ger ett väldigt distat ljud. Det är klart att det är svårt att få perfekt ljud med en mobil, men...
Vilken är den enklaste/bästa appen för att stänga av synk under tex natten, eller vissa tider? Nån som har förslag på en som verkligen är effektiv?
Har precis köp ny lur och säljer min Samsung Galaxy i7500 för en spottstyver :p. Den är i mycket fint skick utan några repor på displayen....
Testade igår att lägga in den senaste "builden" i min gamla Galaxy i7500. Funkade grymt bra i går kväll och jag tänkte att detta måste vara den...
Finns det en lösning? Om jag har förstått det rätt så finns det inte längre någon möjlighet att köra detta tangentbord nu sedan jag uppgraderat...
Galaxy S säljes för 4700 kr ouppackad i kartong. Över tusen kronor billigare än prisjakt idag. Leverans innan midsommar enligt Samsung (vill du...
Jag ser allt i Google-kalendern i datorn men i mobilen ser jag bara bakåt till första maj. Längre bak i tiden syns inget förutom en stående...
Tänkte det kunde vara lämpligt att samla ihop skillnader och fördelar med Drakaz alla moddar. Själv skulle jag vilja ha den som fungerar bäst,...
Ett tips bara: Jag ringde kundtjänst härom dagen och då sa de att de sänkt priset på mobilpaket-medium som jag har (1Gb). Från 89 kr/mån till...
Jag har efter mycket krånglande och läsande lyckats få kontakt med telefonen via terminalfönstret i windows 7. Har förberett enligt denna guiden...
Sprang på detta! Kanske kan va nåt! http://planetmobile.idg.se/2.14476/1.313709/betalappar-pa-market-via-paypal
Jag tycker det skulle vara kul att veta hur många här på forumet som har en Galaxy i7500 och har hört av sig till Samsung för ett eventuellt köp...
Hjälp önskas! Är det någon som vet om nån tillverkare som har det inbyggt så man slipper dongeln? Letar efter en av de nya med N450-processorn.
Jag har inte själv kunskapen om ifall det skulle kunna vara möjligt, men jag har funderat på om det skulle gå att konstruera en app som normalt...
Jag ville bara tipsa om ett gummerat, formgjutet skal med enastående passform till Galaxy. Har testat det i ett par dagar med mycket gott...
KzurbSonar är ett .ogg ljud som jag använde som notifikationsljud till e-post förut. Efter att jag har fabriksåterställt finns den inte längre att...
Jag har haft ett kakande ljud på båda sidor precis vid volymknappen, vid ramen närmast displayen och även i samma höjd på andra sidan. Mycket...
Ja just det! Varför går det inte att få till en lite enkel batteri-app som inte själ en massa batterikraft? Det skulle räcka att den visar hur...