Separera namn med ett kommatecken.
Kan inte någon som är bra insatt i denna mobil ge några smarta tips i detta ämne för oss som är färska på denna telefon? Jag (och säkert många...
Jag stötte på samma problem. Har två olika adresser. Min @live.se fungerar men inte @hotmail.com. Försökt att logga in på den sistnämnda säker ett...
vad fick du för spel då? :p För övrigt en jädra löjlig gnälltråd detta. Du låter som en bortskämd snorvalp. Fela är mänskligt så även en...
Tycker att mitt batteri går åt lite väl snabbt. Har inte direkt överanvänt telefonen utan surfar lite då och då, smsar och får uppdateringar via...
Någon som vet någon sida som man kan hitta schyssta ikoner på? Är det krångligt att byta dom förresten?
Har en till liten fråga som jag hoppas någon snäll själ kan svara på. Går det att koppla kontakter till deras facebook-konto som det går på...
1. Vet någon vilken som är den bästa upplösningen att ha på "kontakt-korten" för att det ska se snyggast ut när folk ringer osv? 2. Någon som...
okej tack tack! funderar själv på om det är värt eller inte att slänga på ett skärmskydd. Hört att skärmen blir "trög" o så. Törs man köra utan...
Tack tack! Min firmware var inte uppdaterad och detta var inget jag visste om först jag såg denna tråd. Sorry för att jag lånar tråden. Men är det...
Humm "nybörjarfråga" vart uppdaterar man kameran? Kan inte hitta det i mobilen :S
Köpte mig ett likadant skydd idag men vinrött för att få lite kontrast till telefonen. Hur lång leveranstid var det för att få hem ditt? Och fick...
oj då.. där dök ju en massa skoj upp :D Tackar! Helt missat detta. Skyller på att jag bara varit android-användare i 2dagar ;)
Asså är det jag som är hjärndöd eller hur får ni tex Spotify att lägga sig som en spelare på home-skärmen? Drar jag ut ikonen så blir det ju just...
Går det att gömma vissa forumdelar? Jag tex som har en Samsung Galaxy SII är mer lr mindre bara intresserad utav den forumdelen när det gäller...
okej tack för infon pellen och moparlinke. Debrandar nog bara telefonen då så jag inte förlorar garantin på telefonen.
hehe okej göttans! Läst något om att man även kan "roota" telefonen. Är detta något man bör göra tro, eller räcker det med det som står i den guiden?
Tjo gott folk! Får min Samsung Galaxy SII från Tre imorn och är helt färsk när det gäller Android. Vill få bort allt tre-brandat och uppdatera...