Separera namn med ett kommatecken.
Inga pengar drogs från mitt konto idag trots att det ligger x antal tusen där. När jag loggar in på Mina Sidor så står det Misslyckad betalning...
Jag tror det blir fler problem med S6 Edge
Man använder varandras profilsidor för att skriva en kommentar om affären.
Kommer antagligen köpa via Mecenat för studenter men avvaktar lite.
Du vet väl att det inte funkar att bumpa sin tråd längre? Läs mer här:...
Vart? :)
Jag som inte använder en sådan funktion så ofta klarar mig gott med ett vattentät (och otympligt) fodral istället.
Man slipper ju aldrig luckorna även om man tar en Z3. Vettefan vad jag tänkte på. Allt handlar egentligen om prioriteringar och för mig är...
Man slipper ju luckorna om man väljer en Active.
De kommer ju släppa en S6 Active som vanligt, för den som vill ha en vattentät mobil.
Svar: Ja!
Att iPhone 6 16GB kostar 6395 kr är det ingen som klagar på. Den dyraste iPhonen är en 6 Plus 128GB för 9395 kr. Varför ska inte Samsung kunna ta...
Hade föredragit 1080p skärm för bättre batteritid. LG G3 hade väldigt dåligt batteri när jag hade den.
Man får ju en energisnål processor på 14nm och dessutom har S6 världens snabbaste laddning. 10 min laddning ska ge upp till 4 timmar användning....
Finns ingen vits med micro-sd om de erbjuder 128 GB lagringsutrymme. Såg du presentationen? Fast batteri behöver inte vara någon nackdel. Dessutom...
Sålänge som de behåller sin knapp blir det svårt att ha framåtriktade högtalare utan att mobilen blir för stor. Dessutom finns det ingen perfekt...
Kameran har alltid stuckit ut hos Samsung och M9:s kamera sticker också ut. Det hände inte så mycket mellan S4 och S5 men wow vilket hopp mellan...
S6 vann i år får man väl säga.
Nu börjar det!
Den svarta listen är en deal-breaker för mig tyvärr.
Undrar samma sak! Framsidan ser identisk ut förutom att M9 har fått färre och större hål för högtalarna.
MKBHD skrev på Twitter igår att han skulle lägga upp flera videos idag. Han syftade nog på en video var om M9, S6 och S6 Edge.
Många överraskningar om vi bortser från M9!
Den lär inte försvinna så länge som alla okunniga tror att det bara finns Samsung och Apple att välja bland. De vill nog bara bygga upp sitt...
Man måste köpa nya givetvis.
4000 kr med upphämtning i Stockholm!
Länk: http://www.tradera.com/item/260102/227383252/olast-motorola-google-nexus-6-64gb
Webhallen har en stor helgrea: http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/kampanjer/aktuella_butikskampanjer/
PM!
N5 eller N9? Kartong, original tillbehör och kvitto? Pris?
Ändra tvåan till en trea nästa månad ;)
MECENAT0215
Tyvärr, jag är inte den som lagar saker själv och det kostar 1300 kr att lämna in den någonstans på lagning. Blir för dyrt för mig i slutändan....
Inga krav Edit: Kan lägga en Note 3 utöver pengar om intresse finns.
Jag undrar vad HTC har gjort i 1 år om det enda de har ändrat är kameran. Samma sak gäller Apple när de ska släppa en ny s-mobil.
Revolution och majoriteten här håller nog med.
Så du tänkte dig 2500 kr? Varför skrev du inte det från början? Svara mig i PM så slipper vi att tråden blir som en chatt.
Hur motiverar du det priset? Nypriset ligger på 3600-3700 kr. 2000 kr är ca 50% av nypriset. Det är ju orimligt för en helt ny mobil med plomberad...