Separera namn med ett kommatecken.
Kalkyl och att leva på appen Naturligtvis kan man leva på appar. Men 300 företag och maximalt 5000 / app lever du inte länge på. Du säljer...
Wordboard går nu attspla på android ... och på PC Ordspelet wordboard går nu att spela på android och som online webb spel. Man kan utmana...
Wordboard går ännu inte att tävla med, där är ett tävlingsmoment planerat där bägge spelarna får samma slumpvisa bokstäver, men enligt planen så...
Jag skaffade ett konto. Tyvärr kan jag ju inte se sidan med mina lånade böcker eftersom jag inte har några. Det känns iaf som att en bra början...
Jag försöker lägga in positionering i den så får vi se ur det blir. Det blir då valbart om positioneringen skall visas eller ej. Det bör nog vara...
Strippad sida En tanke som slår mig är att man skulle kunna använda en webbclient ( browser) som strippar bort det mesta av sidan så att den blir...
WorkJournal Hej. Jag har en liknande app WorkJournal på android market men utan positionering. Antar att det inte är allt för besvärligt att...
WorkJournal Hej. Jag har en app som heter WorkJournal på android market, prova gärna den och kom med förslag på hur den skulle kunna anpassas...
Detaljer ? Är det bara en webbclient som behåller din sparade inloggning , pinkod mm eller ska den verkligen varna när lånetider går ut. Det är...