Separera namn med ett kommatecken.
Tack för info
Ligger tjänsten och kostar pengar om man är passiv ? Eller försvinner den? Hur går det till?
Bara en kommentar här från en gammal nerd. Klipsch ”funkar även till musik” Vänd på det. Klipsch skapar ett inferno likt en live-konsert som även...
Säger väl som föregående talare. Den är flyttbar, men bärbar, nja
Min ena silikon-topp har gått sönder [ATTACH]
Jag tycker böckerna om Anton Modin (skriven av Anders Jallai) är underhållande. 10 böcker tror jag det finns
Kör om du har råd
NUTRILETT25 25% rabatt på diet food hos nutrilett
Dom få gångerna jag bytt mellan iPhone och Apple TV så har det funkar
Jag med. Var ett jäkla tjöt i somras
Min app funkar nu. Men hade samma sak, kanske i förrgår
Vad jag har förstått så är det samma scooter med olika inställningar i menyer Någon annan får gärna bekräfta det
Älskar den interaktiva delen, se batterier som exempel [IMG] [IMG]
YR har fixat widget [emoji120] Finns en som täcker hela skärmen med [IMG]
Helt sjukt att telefonen alltid känns så smooth efter uppdatering. Egentligen beror det nog mest på att jag aldrig startar om, och det är nog...
Tänk på att det är billiga ju färre avbetalningar du väljer. Ja, sen dyker det upp rabattkod ibland, gör en del skillnad i pris
Du glömde ditt svar [emoji41]
En i familjen väger nära 120kg och anser det fungerar. Givetvis går det tyngre, men rent mekaniskt verkar det gå bra
Vart bor du ? Du får gärna provköra min i Linköping
Min första scooter tvärdog. Men å andra sidan kostade det mig inte en spänn att få en ny Köper du en själv och har otur så är det inte så enkelt
[IMG] Zooma ATV. Den är förlängd, sänkt och platt Jaja jag får sluta använda vidvinkel [emoji53]
Du beskrev bättre än jag. Spot on
Jo du kanske har en poäng. Men med Galaxy S10 så upptäckte jag inte dessa ”fel” Vi kan lämna det nu. Jag ogillar iaf den linsen
Menar hur den hanterar kanter osv. Se nytt svar i tråden med exempelbild
Kolla denna bild Hustak till vänster är snett. Hus nere till höger lutar. Hus rakt fram lutar Gul buske rakt fram har inget fokus Har massor av...
Jag menar att den mergar bilder dåligt. Folk och hus ser konstiga ut Sen är nog även kvalitet rätt kass om man granskar bilderna
Min vidvinkel i iPhone 11 suuuger verkligen. Den förstör verkliligen foton [emoji13]
Jag har bara kört lease. Men nog tycker den känns stor, rejäl och bra Trodde jag skulle få nåt billigt alibaba-skräp men så känns det absolut inte
Mitt ovan nämnda problem med tapatalk VIP var såklart självförvållat. Jag hade fel mailadress, en gammal ej fungerande. Dessutom hade jag redan...
Yes, jag gick all in och tog bort motsvarande där också. Hade endast batteri, mellanstor, innan, på hemskärm.
Tog bort alla widgetar och idag så är allt bra igen med batteriet
IOS har gjort min batteritid väsentligt sämre. Provade Beta 1 & 2 i somras och det var samma sak då Kan det vara widgetar som är boven? Edit:...
Skaplig fail att det inte funkar med Apple TV
Mitt batteri känns annorlunda med. Fram till lunch så är allt som vanligt, men sen rasar det på eftermiddagen och jag somnar med 15-20% lägre...
Ja den är konstant på. Det aktiveras ju bara när rätt medie spelas upp
Idag är det bättre. 88% kvar efter nästan åtta timmar från laddare. Med smartklocka och delvis airpods i öronen
Spatial audio är fränt. Till och med frugan gillade det när AirPods fick spela upp från Apple TV så barnen inte störs Ingen direkt ny teknik med...
Ett himla tjat om att jag har lurarna kopplade Går det att ändra aviseringen ? [IMG]
Den borde fungera att starta med laddaren i Självklart finns det ingen uppdatering sedan drygt 10 år bakåt Det är dock en ganska stilig lur jag...
Du hör inte "klicket" ? Klicket är mjukvaran som gör