Separera namn med ett kommatecken.
Note 20 har inte den hålet på sidan. Istället är den hålet placerad mer brevid 3 kamerorna och nära kamera lampan. Då är hål i själva glaset...
Okej så du blev utanför med din 256GB? För vi som har beställt 512GB så verkar ingen av oss fått en telefon alls. Mera att 256GB har gått ut till...
Note 20 och note 20 ultra har tre mikrofoner. Båda har på och under sidan och sen vid kameran.
Hur många är vi som har beställt från tele2? Nu menar jag via tele2.se inte comviq.se. Om jag förstår det rätt är vi ca 3-4st här på forumet?
Enligt en ritning av telefonen så säger den att hålet på sidan är mikrofon som note 20 ultra har. Märklig plats att placera den på
Det antar jag gäller 256GB?
Det är nog deras gissning
Får hoppas vi som är tele2 kunder får kompensation också.
Nja tror inte det är mikrofon, om finns en hål i glaset bredvid kameran. Altså i samma glas delen då är sid hålet inte någon mikrofon får då hade...
Jag insåg när jag köpte huawei mate 10 pro. Från tele2 då hade den 7-8 veckors leveranstid men kom till mig inom 3 veckor. Så jag funderar på att...
Kommer nog inte gå långt med ARN :/
Det du får är nog för 256GB medans 512GB verkar det vara 8 september för oss hos tele2 och comviq
Ja det är nästa sak som är problemet -.-
Vad är exakta felet du har och vilken kamera menar du?
Tycker tele2 borde ha varit tydligare långt innan -.- fick sitta vid glädje av att få se den blir skickad men så blev det inte. Istället får man...
Kan du visa bild på det?
Jag blev lovad att få telefonen idag och att den ska skickas den 20. Men så vart det inte, nu verkar det som tele2 aldrig fått 512GB i lager i...
Kolla bilderna så ser du allt från små springor mellan linsen och glaset osv och ånga på insidan av glaset vid linsen mm
Han säger dom fick info idag att det var försenad och dom borde ha informerat snabbare att dom kommer tyvärr inte kunna få iväg några 512GB pga...
Nu påstår dom i tele2 chatten att dom troligen aldrig hade note 20 ultra mystic bronze 512GB I lager och att telefonerna är försenade från...
Om nu aftonbladet blir så pass intresserad av att publicera någon artikel om detta.
:/ suck.
På samsungs hemsida. Gå till galaxy buds live om det är ultra du har. Lägg till den i kundvagnen, måste vara brons färgen. Vid betalning kan du...
Verkar som ingen här på forumet som har beställt från tele2 har fått sin telefon. Riktig märkligt :/ Jag börjar tro att comivq allt mer tog hela...
Ska du säga. Du avbeställde dina så blir inte tjurig nu och säga vad jag inte ska göra.
Jag skrev att erbjudandet gäller till 4 september och blir min telefon skickad efter det. Då sa den personen att hörlurarna skickas med telefonen....
Vanligt viss nej, men tele2 påstod att hölurarna skickas med telefonen hos dom. Så även om jag får telefonen efter 4 september så kommer jag få...
Känns som det du säger och så hittar dom på att det är slut i lager osv när kanske inte ens är det.
Om man minns rätt sa han det var 256GB brons
Varken comviq och tele2 har någon aning vad dom håller på med. Får se vad som sker idag med min order om jag får något alls
Så du säger att dom har i lager fortfarande?
Nja då är riktig dålig. Ska gälla samma turordning och ingen ska behandlas bättre än andra. Men eftersom comviq plockar slumpmässigt denna gång...
Kände mig först så också men en på tele2 sa även om jag får min telefon efter 4 september så kommer jag fortfarande få mina hörlurar eftersom jag...
Det där med corona skyllde även dom på tele2 om. Lol vilket skämt ursäkt och sedan skyllde kvinna på tele2 kundtjänst på postnord att dom inte har...
Det känns som comivq har plockat ut personer i slump och inte gått efter turordning.
Tele2 12 augusti Note 20 ultra Brons 512gb Ej Packad och Ej Skickad Har chattat med tele2 ca 6-7 gånger Två första gånger påstod dom att dom...
Jag börjar känna att vi som är tele2 kunder har inte fått våra telefoner skickade alls idag. Men att det skickas nu den 21 augusti för...
Kan möjligen ske. För en gång hade jag ett paket registrerad vid 8 och paketet hanterades i terminal vid 3-4 på morgonen.
Din order är inte ens skickad, då jag har samma status hos tele2.
Detta är konstiga tydligen skickar dom till alla som nyligen beställt först. Men vi som beställde långt innan borde ha prioriterats först då vi...