Separera namn med ett kommatecken.
Om du kollar tester på gsmarena så brukar den lovorda htc. Min egen erfarenhet säger att HTC är bäst också. Samsungs senaste s6 serie har också...
Låter som när man öppnar telefonen med dotview skyddet. Antagligen den appen som spökar. Har du använt dotview skydd?
Och batteritiden!
Det finns tyvärr inte så mycket att välja på. Jag är också ute efter ny mobil, har en HTC Desire EYE idag. Jag vill inte byta ner mig och köpa en...
PM!
Bjuder 150. Kan hämta i sthlm
Låter som om de är S6 eller S6 edge som gäller med dem önskemålen. Tyvärr är de inte många som har trådlös laddning nu förtiden....
Du har en poäng även om jag inte håller med till 100%. Jag tror IS hade funnits och varit i princip lika galna utan usa. IS känns som nya al...
Förklara gärna hur USA är ansvariga för Syrien kriget och alla som flyr från Afrika. Afghanistan visst men i övrigt? Afrika är ju Frankrike,...
Finns ju olika lösningar på avbetalning på t.ex. elgiganten och mediamarkt.
Hur känns den efter ett par dagar? Gärna fler bilder om de finns. Hur är batteriet jämfört med M8? Generellt jämfört med M8 hur är den?
Skriv gärna några korta ord om hur den är. Är personligen mest nyfiken på ljudet och kameran och dess OIS.
Är också fan av HTC. Men den nya moto x Force är riktigt intressant också. Svårt val. Hoppas båda släpps så att jag kan se och känna dem. Sen...
Ligger ett test ute på mobil.se. Dock är de ett enligt mig dåligt test. Får invänta gsmarena och deras test för att få en bra bild över telefon
Är också sugen på en A9. Men vill likt många andra ha 3 gb varianten. Tror som jmkhenka att 2 gb räcker men vill framtidssäkra mig. Båda nya...
Lägg gärna upp fler bilder och en kort recension
Alla amerikanska märken är billigare där. Nike skor är ju en klassiker som kan kosta 70-80% mindre än hemma. Ett tips är att kolla outlets, vet...
Sorry har varit upptagen och inte kunnat svara. Vettigt bud... Jag säger 1200:- plus eventuell frakt. Hur låter de?
Är intresserad av en Lumia 1520 om någon har en till salu. Beroende på skick och tillbehör så blir också priset därefter. PM:a eller skriv. Alla...
Det stämmer! Var ett tag sen dock. Kan du om vi kommer överrens leverera den runt centrala Halmstad?
Bjuder 1500:- Vart finns den?
Känns precis som första gången jag köpte en vattentät telefon. Kommer aldrig att köpa en utan IP68... Fingeravtryck är bra då ingen kan snoka i...
OK. Synd att jag inte har nån garanti kvar då eftersom Apple bara ger ett år.....
Yes provat två stycken kort som jag testat i andra telefoner som funkar och som är två olika operatörer. Funderar på om den är något hårdvarufel...
Provat men tyvärr hjälper inte de heller. När jag provar kommer jag dessutom i nån loop för iTunes säger att jag måste återställa igen osv.... Men...
Hej! Fick en Iphone 5s Från mitt jobb. Va och kollade med Telia om den var låst vilket den var och betalade då för att låsa upp den. I samband med...
Svårt att säga som alltid så hittar man rätt köpare kan man få riktigt bra. Men med tanke på att både m8 och m9 kommit samt att htc ska presentera...
De ryktas om att butterfly serien skall bli global. Den finns nu bara i Japan om jag minns rätt. Bra specs och vatten/damm tåliga telefoner. Jag...
Ja jag utgick ifrån de på htcs hemsida att samma tillbehör skall passa. Dock kollade jag runt lite på andra sidor som erbjuder tillbehör och dem...
De kommer att passa. M8s ser precis likadan ut som M8 på utsidan men har annan kamera som dock från utsidan ser likadan ut. Sen har den väl 64...
Den kan nog vara svår att få tag i som du säger. Den är garanterat bättre än Samsungen i ljudet, men kanske inte i övrig. Jag är dock sjukt nöjd...
Kolla HTC desire eye! Inga glas baksidor som spricker och både vatten och damm tålig
Finns ju flera HTC Har också Dualsim telefoner där några har sålts i sverige, bla via Dustin. Men tyvärr verkar de inte vara någon större succé...
Tasker bör fixa de ganska lätt
Har ett rött bakstycke och ett dbrand i walnöt. 100:- + frakt? Har också en original lg wcp-300 bara pucken. 100:-?
Finns en iphone 5 kabel? Den och 7777 nr för 300:-?
Har en jag med. Testa att låta batteriet gå ner under 50%, koppla sen in den och se hur fort den går upp till 75-80%... Dock har jag en HTC desire...
Om jag minns rätt så är första gen enbart 3g och andra gen 4g. Min är gen 2 och har 4g så med största sannolikhet är den gen 1
Inte provat. Men är alltid skeptisk till bolag som "hyr" in sig på andras nät. Vimla och Hallon t.ex. är ju dotterbolag till Telenor och Tre.
Jag har bytt till vimla och de funkar kanon! Bra support och inga problem alls. Ska du byta bidrar jag gärna med en tipslänk så vi båda tjänar på det