Separera namn med ett kommatecken.
Installerade uppdateringen igår (3.2), nedkopplingarna blev färre men inte helt borta.
Min platta kopplar ständigt ner, var 5-10 minut, titta på streamat från svt eller så är omöjligt eller åtminstånde mycket frusterande. Har bra...
Kämpar med X10 mini för att få batteriet att räcka ett par dagar när inte telefonen används så mycket. Inställningar idag: Wifi av Bluetooth...
Ok, antar att tråden är stängd då, masten i Mora är lagad och min plats fungerar igen.
Ja min plats fungerar nu också, snabbt på de ställen jag provat. Felet i Mora alltså?
Har Telenor, ingen förbättring sen jag startade tråden. Måste slå på GPS:en för att hitta min plats på de flesta ställen. Riktigt tråkigt, väldigt...
Provade att starta om, ingen förbättring. Hos mig verkar det vara problem eller inte beroende på plats. Vissa ställen fungerar, andra inte. Har...
Ja, plats är aktiverad. Har Telenor. Fungerade i Stockholm i helgen, så som det gjort överallt tidigare. Fungerar fortfarande inte här i obygden....
Har fått problem senaste veckorna att telefonen (x10 mini) inte kan hitta min plats, te.x. i Facebook Places eller Google Maps. Aktiverar jag...