Separera namn med ett kommatecken.
Men då.måste man låsa upp bootloadern antar jag? Släpps miui som kan installeras via fastboot? För vad jag förstått är det annars miflash som...
Blir intressant att se hur min kommer.
Jo det går såklart men tänkte om man var så slö så man inte ens orkade starta om datorn (eller göra en egen partition). Hur som helst så kostar...
Jag har en påväg från hk goldway så vi får se om de skickat fel eller ej. Var kartongen inplastad? Angående mac och flasha borde det lättaste...
Läste på ett forum att man kan köra qualcomm factory Camera app (eller liknande) som ska ta bättre bilder än xiaomis egna. Någon som testat den?
Tur man köper sig en redmi note 3 pro i stället. Nu hinner väl redmi note pro komma innan som har typ samma specs som den här om inte ännu bättre....
Hej. Jag har ett plantronics voyager(?) Legend som inte används. Det är med ett fodral med inbyggt batteri som laddar upp headsetet. Tror det är...
Blev såld på annat håll. Fanns i Uppsala btw
650
Noterat, jag ska höra med frugan vad hon säger. Hade hoppats på lite mer.
God morgon! Den är olåst.
[ATTACH] [ATTACH] Fruns iPhone 5s skall nu säljas. Bra/mycket bra skick, guldfärgad och 16gb versionen. Kvitto finns. Med tanke på åldern så är...
Vad tycker du om p9000?
Hur var den är byta? Var skärmen limmad i ramen så du fick värma och hålla på?
Är inte kameran samma som på redmi 3/3pro. Skillnaden är väl att 3s kör miui 8/android 6 eller har jag fattat fel?
Det låter ju otroligt bra. Hur tycker du kameran är? Själv har jag alltid låg ljusstyrka på skärmen osv men har lidit är telefonerna inte går ned...
Jag har som sagt ingen aning. Kanske det är de som kör hårt och laddar varje natt som får runt 10h? Det blir ju lite annat som drar då Ska bli...
Jag har fått för.mig att man får.nästa dubbla sot med note 3 (sd) mot note 3 (mtk). Jag kanske har hypat sd-versione och så men det verkar vara...
För mig lockar redmi-serien mycket pga batteritiden. Men då är det väl fortfarande bara snapdragonversionerna som gäller? De nya mediatek-socsen...
Det kan vara problem iaf. Tror exempelvis att oneplus x inte lirade med bankid till en början.
Hur är mi5:ans kamera?
Jag har en xiaomi 10000mah. Funkar kanon men jag har ingen direkt användning för den nu. Kostar typ 150kr från Kina och kanske 400 i Sverige. Buda...
1800 med frakt bjuder jag
På ingång är en docka och lite sånt men inget just nu förutom kartong, laddare osv. Kan lägga emellan en slant. Edit. Har även en kolfiber-baksida.
Har du testat en oneplus 2?
Op2?
En htc m9 i kanonskick plus pengar?
Är också intresserad men vill se kvitto jag med.
Bjuder 700kr inkl frakt för R1.
Köpte en Htc m9 av mint. Supersmidig affär och en trevlig säljare. Rekommenderas!
Köpte en telefon (Oppo) av mig. Snabb betalning och trevlig så jag kan rekommendera denne swedroidare vad gäller affärer. Är för övrigt andra...
Efter ett velandeav episka proportioner och testande av mängder av telefoner så säljer jag nu iväg den sista förutom min Daily driver". Telefonen...
Kan rekommendera säljaren då jag gjort flera affärer med honom förut.
I alla fall som en extremt prisvärd telefon!
Sorry @shirra men den såldes för 1000.
Inga problem med den någonstans. Hade bättre täckning än med nexus 6p har jag för mig. Skärmen var till och med bra. Har haft 720p, 1080p och qhd...
Jag hade den första redmi 3 och tyckte skärmen var bra. Otroligt mycket telefon för pengarna. Den här är intressant då det är ett nytt chipset och...
Har du swish så kör vi på 1000kr.
Det känns svårt att släppa den för under 1000kr men ge bud så får vi se.
Kanon. Vad vill du ha om man även vill ha en av kamerorna? Och de funkar med 240v va?