Separera namn med ett kommatecken.
Ja jag håller verkligen med om att samsung suger. Bra hårdvara men dom måste för fasen uppdatera sina prylar , nej aldrig mera samsung för min...
Känns som detta kom när jag uppgraderade till ICS, för youtube funkar dåligt även från webläsaren med. Kanske beror på vilken version av...
hej kära galaxy tab yousers! tänkte bara höra vilken youtube spelare som ni gillar bäst jag gillar inte den som följer med ICS (trögar med HD...
Samsung fick ju mycket kritik för det irriterande laggandet i tester när den kom men jag vill minnas att dom skrev att det blev bättre när dom...
rotationen va laggig på min p7310 fast det va 3.1, tror inte den ville alls upponer. jag tror 3.2 va mindre laggig överlag, kanske därför jag...
Samsungs egna "touchwiz launcher" flyter på mjukt o fint så där märker man stor skillnad samt att webtv flyter på bra men annars förutom lite...
ja det går inte o vänta längre, bara ta det lugnt o metodiskt så fixar ni flashningen finfint. satans vad webtv går fint med ics, va lite...
Nu orkade jag heller inte vänta längre , la in ICS via Andreas3 beskrivning. funkade klockrent och konstigt nog blev alla mina appar o...
tråden om att batteritiden skulle kunna försämras när man flashat till ics skrämde mig lite men annars är jag sugen med.
känns precis som samsung inte känner till denna modellen "nse" men att 3.2 aldrig kom gör mig väldigt skeptisk. annars kör jag med adw launchern...
min wifimodell heter GT–P7310
ja detta va inga roliga news. sitter själv med NSE o 3.1 och med tanke på att 3.2 aldrig kom så är jag mycket tveksam om det händer mer. detta...
HOJ !!!! Nu börjar det likna nåt , fasen vad kul alltså , vi ska bara ha lite till tålamod , kolla länken här:...
Ja fixar dom inte det innan jul då är det riktigt dåligt av samsung , herregud det är ju ett tag sen dom fixade ics till galaxy tab 10 tum, fattar...
Ja man kan undra men minsta news ni hör så bara ut med det här. vi hoppas ännu :)
Det har blivit en hemskt utveckling , det släpps nya förbättrade prylar alldeles för snabbt. Nej det hade varit bättre om tillverkarna brytt sig...
mycket vitsigt, det är bara att hålla tummarna på att vi får uppdateringen innan tomtefaen kommer HE HE
ICS dök väl upp utan förvarning till 10.1 plattan, va väl ingen som sett nåt datum om det i förväg. jag är optimistisk och tror på en...
ics Nu har ju ICS kommit till 10.1 plattan så nu ska vi inte vara negativa utan hålla tummarna att det bara är några få dagar innan vi får...
Ingen som hört nåt ?
Visst laggar galaxy taben när den är helt orginal , både i startskärmarna och i webbläsaren men bara lugn , det är bara o byta ut samsungs egna...