Separera namn med ett kommatecken.
Galaxy S8 plus i nyskick?
Ok.
Är det med kreditkortsficka på insidan?
Jag tar gärna Ringke, Iron Man och sticker med det mörka trämönstret.
Den har tyvärr hunnit med att bli såld. Enda jag har nu är en helt ny svart S7 Edge. Och det är nog inte intressant?
925kr, spårbart och försäkrat.
Jag har inte några problem att skicka och låta dig skicka efter du har fått min, då behöver du inte vara utan. Hör av dig igen som sagt om det...
Kan det funka med distansbyte? Jag har då en ny oneplus 5.
Ok.[emoji4]
Galaxy S8 plus?
OnePlus 5 8/128.
Bump, bytes nu mot S8.
Samsung Gear S3. Verkligen en superklocka!
Jag har dessutom en hel del tillbehör till den. :)
Du är välkommen tillbaka när du har tid
Köper gärna ovanstående billigt. Gärna bra kvalitet, dvs äkta läder eller bra märke. Ge mig ditt pris inklusive frakt.
Samsung s8 plus en OnePlus 5?
Har chattat dig.
Op5 8/128 i nära nyskick?
Tyvärr inte intressant. Tack för förslaget dock.
Exakt modellbeteckning?
Om du ger mig 3000 emellan så... men det är nog inte så aktuellt? Jag har haft en sådan och den var ganska så seg. Passar bra till YouTube för...
Jag vill byta min OnePlus 5 mot en Samsung Galaxy S8. Ett plus om det sitter flipskydd och skärmskydd på, annars är repfri skärm nästan ett måste....
Tack!
Är det något flipfodral till? Skärmskydd?
Ja, minst 4000kr. Frakt tillkommer.
Kan inte acceptera det tyvärr. Funkar det inte här blir det Tradera eller Blocket.
Tack så mycket.[emoji4]
Budstart 4000kr.
Sista bump, omstart av budgivningen och ytterligare sänkning av startbud!
12 minuter kvar [emoji3]
Uppdaterad med bilder och sänkt startbud!
Säljer följande: OnePlus 5 enligt rubrik. Nyskick. Köpt i Juli. Kvitto, kartong med laddare, ett carbonskal och ett Sandstone, använt i ett par...
Jättebra köpare med snabb förskottsbetalning! Bra och snabb kommunikation!
Franke skickade en Qiladdare till mig. Perfekt packat och suprbra kommunikation! Snabb leverans också!
Startbud/fast pris?
Säljer ovanstående i fint skick utan synliga repor eller skador. Medföljer: Surfplatta, Samsung original smart cover, laddare. Ej kartong eller...
Har kollat, men icke. Jag avvaktar och håller tummarna. Tack för tipset.
Tack, men i nuläget för dyrt startbud.
Söker en OP5 8/128, max 4000kr inklusive frakt. Hit me med förslag och beskrivning av grejerna, typ skick, tillbehör etc.