Separera namn med ett kommatecken.
Absolut. Elementen i fråga har ju termostat. Precis som hemma, och där ju elementen på under en semester mitt i vintern
Vi vill inte ha stugan uppvärmt i 2 veckor i onödan. Räcker att starta när man är på väg dit. Därför blir termostat inte riktigt rätt Trådfri...
Finns det appar som är gratis till detta?
Jag blev med stuga, och några element med stickpropp Har ju sett att man kan köpa diverse olika strömbrytare med tillslag via Wi-Fi. Men kan jag...
Den är troligtvis adaptiv. Om du går ut, och vill ha ljusare så ökar du. Då minns den vad du önskar Samma sak åt andra hållet när det är mörkt
Det var tider det! När man kunde få en HTC Tattoo så billigt [ATTACH]
Jag gick upp till 24gb nu när det vankas sommarstuga. Lär väl bli lite streaming med 2 små barn
Det skulle vara lite väl vänligt av Fello att man får nyttja en gammal kampanj på det sättet. Känns som orimligt krav
Det finns ingen möjlighet till extra sim, eller ett data-kort ? #sommarstuga
Att ens nämna en Pixel som konkurrent till någon alls apple-enhet i Sverige är bara dumt. Knappt en enda utanför dessa forum som vet vad en Pixel...
Med bristen på telefoner som är något mindre och priset så lär den sälja som tusan
Nä fy, på android är det så satans med jobb för det lilla problemet
Köpte en till slut! Modell 2019 begagnad för 2500kr . Supernöjd [IMG]
Har snarare motsatt problem. Min tar världens tid på sig att tända när jag tar bort den från örat
Samsung Galaxy watch (S4?) Vet i tusan vad jag ens ska ha datorn till. Men kul med distans osv Finns i klockan såg jag, som träning
Tips på cykeldator? Eller går det att använda mobilen? Över 1000kr tänker jag absolut inte lägga på den leksaken Edit: Eller klockan kanske duger?
Det har hänt till och från på olika telefoner genom åren. Har alltid tolkat det som att det är kopplat till operatören och problem hos dom. Men...
Jag dubbelkollade. Avstängt
Kanske inbillar mig, men tycker ljudet över BT I bilen är riktigt dåligt efter uppdateringen!
En del är ju att funktionen är dåligt programmerad. Men sen android är ju också fel. Har jag medvetet avslutat alla appar så tycker den inte...
Är inte så påläst, men när jag råkade slå på adapt sound i bilen där jag lyssnar via BT så blev det enorm skillnad, och lät skit ärligt talat...
Det innehöll en hel massa nya grejor!
Jag har ett par. Brusreducering är såklart ett skämt Men det är relativt behagligt och tungt ljud i dom Jag skulle ha varit rimligt nöjd om dom...
Hittade tyvärr inget Det verkar som att mitt headset skickar funktionen "lägg på samtal OCH play"
Min telefon startar Storytel hela tiden. Om jag har pratat i mitt headset (BT) och avslutar samtalet så startar alltid Storytel direkt. Även om...
Låter rimligt. Mobilen säger "hey, hämta data". Telefonen "Ja, okej, jag använder det simkortet användaren bestämt för data"
Yepp!
Sambon är inom KSC
tror jag hittade 6990kr som billigast. Ska väl kosta nån tusing mer. Försöker att hitta en begagnad men det är grymt svårt just nu. Corona...
Dual sport 2 måste bli en exakt motsvarighet tiłl den jag kikar på Cyklade tom en tok tills jag blev 15. Vet i tusan vad det plötsliga återfallet...
Hehe, okej. Då har ni inga uppdrag på just min avdelning
Hit me! Hur kom du fram till den modellen? jag hittar sjukt många cyklar, men förstår inte riktigt vad som anses som bra, eller dåligt
Say what?
Antingen så var ni hos oss igår, eller så är ni där idag. Finns nog bara 2 firmor att välja på :)
Fiskeby Board
Har blivit sjuuuuuukt sugen på en cykel. Har inte ägt en vettig cykel sedan innan millennium-skiftet. Tänkte mig en Crescent Starren [ATTACH]
Drift och underhåll av ångpanna (typ kraftvärmeverk) Nu när man jobbar hemifrån så blir det mycket uppdatera rutiner, jobb i underhållssystemet...
Jag gillar verkligen S10 mer än väntat. Men som du säger @calanbalan så är fingeravtrycks-läsare inget vidare. Nu har jag oftast andra "betrodda...
Oh my [emoji849] låter rimligt.
Ja jösses. Tror det är 6 1/2 år sen vi träffades i Norrköping, på D-A-D konsert