Separera namn med ett kommatecken.
Jag har samma problem. Vi borde fråga Samsung vad detta beror på, jag kan greppa om det är någon enskild men när flera rapporterar samma fel så...
Jag misstänker starkt att den senaste uppdateringen N910FXXU1DPE2 är boven i dramat. Den var på 300 MB och innan fungerade telefonen som en klocka...
Körde en uppdateringskoll på må få och nu tankar den ner. Jag blir väldigt förvånad då jag precis fick svar av Samsung Sverige att de inte kunde...
Ställt följande fråga på Samsung Sveriges Facebook. "På forum läser man att många redan installerat tyska versionen av Android 6. Ge oss en...
Vilken mobil ska man satsa på förutom Nexus-serien? Hur är det med Sony och LG är de snabbare? Jag har 10 månader kvar på garantin sen blir det...
Ska vi gissa att de inte lanserar den innan Note 7 är släppt? Eller drar de ut på tiden och hoppas att Note 7 ska släppas och sen stoppar den...
Sanningen är att Nordiska marknaden är en kassako och Samsung vill i möjligaste mån trötta ut alla att köpa en ny telefon istället för att...
Det är konstigt att man väljer att vänta in i det längsta på en marknad där smartphone andelen är bland de högsta i världen. Sedan har jag...
För någon dag sen upptäckte jag samma sak gick från 100% till 0 på mindre än 12 timmar. Jag har inte gjort en fabriksåterställning så det kanske...
Det är ganska logiskt. Du förbinder dig i 24 månader och då får du betala den månadsavgiften i 24 månader, därav de kan hålla lägre pris på...
Jag ställde följande fråga till Samsung igår Svaret jag fick var: Hej, det senaste jag hörde är att en uppdatering blev godkänd tidigare i...
Gick in på Samsungs officella sida nu och nu står det så här. Modell Nuvarande version Planerad version Galaxy Note 4 5.0.1...
Jag blev också glad i morse men så visade det sig att det var en uppdatering till 5.0.1. Enligt någon på forumet så är det stagefright-buggen som...
Du har Kitkat nu (4.4.4.4) och om du uppdaterar så är det Lollipop du får (5.0.1) sedan finns det en patch till Lollipop som heter 5.1.1 som...
Men detta kanske glädjer någon http://forum.xda-developers.com/note-4/general/arrived-via-ota-update-android-5-1-sm-t3188612/page7. Jag håller...
Jag håller med om att batteritiden är usel med den senaste uppdateringen. Den går aldrig i viloläge känns det som. Ibland hinner den inte ens...
Jag tycker batteritiden blivit klart sämre med uppdateringen. Brukat klara mig att ladda varannan dag men nu får jag laga varje natt. Trots att...
Nu kom svaret från Halebop. Rubbet Stor - 10GB Rubbet - 6 GB Rubbet Liten - 2 GB
Låter lite som jag fick för några månader sedan. Det var en tjej som ringde och frågade och försökte få mig att teckna om mig, genom att antyda...
Jag är nöjd med Halebop men det ser mörkt ut mot konkurrenterna. När kommer svaret Halebop? Vimla Motsv. Rubbet Stor - 6 GB för 135 kr + 150 för...
Tackar för snabba svaren. Jag glömde skriva att när jag igår försökte kolla närmare problemet och provade med mitt busskort för att se om det...
Jag har upptäckt ett problem som är lite störande. För ca 1 månad sen köpte jag en kamera som har stöd för NFC och som jag gärna ville styra från...
Jag har inte heller fått den, har Halebop och den ska vara olåst enligt dem.
tackar för tipset. Beställt mintgrön :)
Finns det inte ett uttryck som säger att man aldrig kan få för mycket RAM? Personligen har jag 8 GB på min stationära och 4 GB på min 4 år gamla...
Jag uppgraderade till Sony MW1 och jag vill höja ett litet varningens finger för det headset. Sett till pris så tycker jag inte det är värt det....
Det går på tok för segt. Android 4.4 hinner annonseras innan telefonen hinner få 4.3 stöd. Jag är personligen emot att roota den då det påverkar...
Hej jag minns att jag hade exakt samma problem i början. Trots att man köpt telefonen från Halebop så var inte telefonen konfigurerad korrekt.
Det beror helt på vad du tänker använda telefonen till. Om du har Tre som operatör räcker säkert 3g-versionen gott och väl men om du har Telia...
Jag har ett mysko fel som jag snart ägnat 2 veckor åt. Problemet uppdagades av en händelse för två veckor sedan när jag var inne och kollade på...
Jag använder Sony Ericsson MW600 och det är helt okej, dock så är det slitet. Jag köpte det i samband med att det lanserades och är riktigt nöjd...
Jag har haft liknande problem som nämns i tråden och provade att kontakta Halebops kundtjänst. Tydligen så stämmer inte de Telia specifika...
http://www.samsung.com/se/consumer/mobil/mobil/4g/GT-N7105TADVDS Samsung Galaxy Note N7105 har stöd för LTE (800 / 900 / 1800 / 2600 MHz)...