Separera namn med ett kommatecken.
Exakt samma fel här och det hände nyligen helt utan att jag gjort nåt (tappat den osv osv). Annars funkar den klockrent på alla sätt. Funderar...
Uppdatering: Dragit bara några % batteri över natten, knappt märkbart. Nu är det som det var i början igen! Safe to say, känns som problemet är...
Efter några timmar ser jag redan en stor skillnad iaf. Om det var att jag gjorde inställningen för Wifi eller ominstallationen vet jag inte. Ska...
Factory standard är alltid på så att säga, precis gjort wipe nu och allt är återställt, ändrade till att den ska stängas av när skärmen stängs av...
Akut litet problem med din lösning har uppstått,... Totalt utrymme samt Tillgängligt utrymme på SD-kortet står som "Ej Tillgängligt" och...
Är det några inställningar som jag bör göra som du vet är energibesparande från start, t.e.x att telefonen verkligen går ner i deep-sleep,...
Sen en fråga, uppskattningsvis hur lång tid tar det för er att ladda telefonens batteri med telefonen påslagen? Ska prova ta tid på min sen.
Och efter wipe har jag väl inget kvar på telefonen då? Startar den ens då? :P Här kommer info från betterbatterystats: (since charged) Process:...
Då jag är en riktig nybörjare, kan du någorlunda utförligt berätta hur jag formaterar och återställer osv samt i vilken ordning saker och ting ska...
Hej och tack så otroligt för svar! :) Samsungkontot reggade jag idag vid uppdatering så det kan inte spöka för mig, då detta kom före det (var...
Hej! Tack så otroligt för tipsen. Har kollat över lite och kommit fram till följande: 1. Kollade Aktivitetshanteraren, Hade 0 aktiva program i...
Tja alla! :) Har precis kastat ut min gamla Sony Ericsson tegelsten och inhandlat en Samsung Galaxy S2, hade sneglat lite på detta forum innan...