Separera namn med ett kommatecken.
Då har även mitt paket anlänt och lämnat mailboxDe idag. Hoppas på leverans innan helgen (GLS/Schenker)
Mailboxde, enl. instruktion. Saturday 15 October 22:20 Held In Storage Backlog 22:20 closed 22:20 Agreed Delivery
Nu står det "Ihr Paket hatte ein Ausnahme" på min beställning på Google Store DE. Vad som menas med undantag förklaras inte. :ehm:
Du menar att detta altså skett efter den lämnat Nederländerna och faktiskt när den varit påväg i Tyskland? Själv ännu inte drabbats, så hoppas...
Hur långt hann den åka iväg? Beställde själv till mailbox men tog lång tid innan den lämnade Google och ännu inte hunnit fram. :neutral:
Jag som betalade via Paypal såg pengarna dras direkt. Tog sedan strax över 24h att gå från "klar för att skickas" till "skickat". Förhoppningsvis...
Ännu inte funnit bekräftelse på att detta fungerar och isf om det fungerar för alla eller om några haft tur. Men ja, ser onekligen ut som att alla...
OM det fungerar via mailboxDE betalar man för en 7 pro 128gb ink buds eller klockan 9893 kr plus kostnader (cirka 250kr?). Skulle det inte...
Jag betalade via Paypal, använde mitt google konto och svenskt tele nummer. Tror knappast det kommer vara ett problem (iövrigt har jag bott i...
La precis in en beställning på en 7 Pro med klocka från Tyskland genom mailboxDE. Håller tummarna :cool: