Separera namn med ett kommatecken.
Hej alla. Jag ska på en långresa snart och besöka massa olika hotell. Eftersom det är osäkert med hotell-wifi och internet så tänkte jag investera...
Fungerar Spotify + div podcast spelare och bluetooth headset felfritt på Z1 compact? (Pausa, spela, byta låt etc. ) Det låter kanske som en dum...
Jag tycker om min G2:a men stör mig på vissa buggar som tex att autofokusen är värdelös och att mitt bt headset inte kan pausa Spotify. Mycket...
Jag kunde inte koppla upp mig mot wireless storage fast jag skrev in exakt det samma som stod på mobilen(\\192.168.x.xx\\G2). Till slut så provade...
Nu när folk börjar och få sina Note 2: or hade det varit trevligt om dom kunde posta screenshots på sin batteritid. Batteritiden är viktig för...
Hej. När jag uppdaterade till ICS så slutade bluetooth kontrollerna i appar som spotify och acast att fungera. Jag kan byta låt men inte pausa...
Vad tror ni om denna? http://www.engadget.com/photos/three-uk-leaked-roadmap-with-galaxy-s-ii-mini/#3984948
Jag satsar 100 miljarder på att Ipad/iphone 4 kommer att vinna den i år... Tror att apple har wine & dine:at hela m3's redaktion i år:) Vilken...
Finns det någon app som håller skärmen vid liv och belastar cpu 100% och sen loggar tiden precis innan den dör. Hade varit kul och veta vilken...
Vilken Android telefon har den bästa batteritiden när den används som en smartphone? Alltså inte massa taskkillers, sänka ljusstyrka o grejer utan...