Separera namn med ett kommatecken.
Märkligt, på min Nexus 7 kör jag Paranoid 4.1.2. På SGS3 kör jag senaste Samsung XXELLA baserade ROM:en. Hmm.. Jag har naturligtvis ett par appar...
Jag jobbar på kontor som programmerare. Så jag är inte ute och krälar i diken eller sånt heller. Men jag kan se nyttan med ett sådant skydd. Det...
LG va de som hade skyddet jag snackar om! Fan de är SEXY! Jag vill ha detta på alla framtida lurar och plattor med MicroUSB! [IMG]
Håller med dig till 100%. Jag hade själv skällt ut butiken efter noter om de sålt mig en importerad lur utan att åtminstone informera om det. Fast...
Du kan pusha en ny prop.build via recoveryläget (adb) så länge du har USB-felsökningsläget aktiverat, annars är inte ADB aktiverat har jag för...
Var de inte Nokia som hade en mobil med en liten metallucka som man kunde skjuta åt sidan för att skydda USB-porten? Jävligt snygg design va de i...
Trots problemen som de skapar så finns det ju fördelar med gråimport också. Mobilerna är förhoppningsvis billigare för slutkunden. Man ju hoppas...
Ja den kommer funka efter det eftersom Kies kontrollerar ett par saker för att funka och allt detta tas om hand av guiden jag länkade till. Fast...
TitaniumBackup Pro använder du för att utföra backuper på enstaka appar. Säg exempelvis du vill inte behöva ominstallera och konfigurera alla dina...
Bara att skicka in. Du behöver inte ens ha kvitto. Jag kontaktade verkstaden direkt och struntade i att gå via butiken. Jag sa bara att min...
True! Men inte om man kör med custom recovery som de flesta nördar gör :D
Shit, helvete va pinsamt en sådan sak skulle vara :D
Jag har en god vän som jobbar på Hifi klubben. Han berättade att de finns kablar med riktning för ljudet. Man köper alltså en kabel med en liten...
De låter som din enhet inte riktigt mår så bra. Jag skulle rekommendera dig att antingen lämna in den om du känner du inte vill själv försöka fixa...
Intressant länk, fast de står ändå klart och tydligt att om man rootar sin telefon och gör bort sig. Flashar t.ex. något man inte borde ha flashat...
De låter som du blandar ihop SMS med leveransrapporter. Leveransrapporter triggar exakt samma aviseringsljud som ett vanligt SMS men man ser dom...
Min har aldrig startat om på de sättet. De där bör du nog undersöka om de kan vara ett buggigt tredjeparts tangentbord som du har installerat....
Det låter som din mobil tappar anslutningen till Nätet. Om detta nu bara händer med Wifi så är det förmodligen någon form av kompabilitetsproblem...
Skumt problem. De låter som Webbläsaren får slut på minne. Jag skulle gissa det är någon app du har igång i bakgrunden som läcker minne. Eller så...
Aha, så de är ett kernel problem. Intressant. Jag kör ändå alltid custom kernel. Visste btw inte ens att Philz även fixar kernels. Kör nämligen...
Appen kraschar när man ska hämta en kod. Sedan fastnar den i en kraschloop. Enda man kan göra då är att döda appen, rensa all data. Då går appen...
Vad för fix är det som finns? Blev lite nyfiken nu. :)
Yes!
Absolut håller med dig till 100% i alla avseenden. Det var mer riktat till de som rutinmässigt struntar i att ladda telefonen över natten som jag...
De går att boosta den skapligt. Men inte lika bra som är möjligt om man boostar själva ljudchippet via stweaks + siyah kernel. Jag upplever de som...
Har aldrig riktigt förstått mig på folk som inte låter mobilen ligga på laddning över natten. Varför inte? Man pillar väl ändå inte på mobilen på...
Det är inte så att ni precis har uppdaterat en app då? Om man exempelvis anger att "Internet" ska vara standard webbläsaren och sedan uppdaterar...
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lsdroid.cerberus&hl=en Riktigt FET app. Den kan till och med installeras så att den inte ens...
AOSP Browsern är stabil! Den stödjer också synk av favoriter :)
Exakt min tanke också angående ipad mini. Vad apple fanboys brukar säga är att Apple har tänkt på detta och har en teknik för att ignorera tryck...
Jag hade också problem med reboots med chrome då jag körde 4.2.1. Jag gillar dock inte Chrome. Den är för laggig. Google har en del arbete kvar...
Har faktiskt inte stört mig på skärmen är mörk. Jag körde inte 4.2.1 något längre dock. Fick feber direkt på lagget. Jag tycker aosp browsern är...
Tror alla vill samma sak som dig. Jag vet iaf att jag väntar på nästa stabila version. Inget 4.2.1 igen förrän google fixar till...
Jag köpte den också idag när den kom ut på appsales. Klockren app för nexus 7 =) Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Har en polare som spräckte sin vita S3 i somras. Han köpte en blå front och monterade på. Så idag ränner han runt med en vit och blå s3....
Hade jag varit i din situation så hade jag provat utföra en återställning på telefonen samt även en format av USB-lagringen. Om de inte löser...
Gör du återställningen via Samsungs stock recovery så försvinner allt. Men gör du det via exempelvis clockwork recovery så försvinner inte allt....
Bästa tipset är att du undviker 3,5mm ljudkablar med för tjock kontakt. Du får kanske inte i den i telefonen för den går inte ner hela vägen och...
Formaterade om kortet och nu funkar allt prima. Tack för tipset på programmet ascii! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Yes 100% stock. Jag är lite osäker nu när jag tänker efter, han kör tre stock. De kanske inte va 4.1.2 ändå hmm, jag vet att den dog förra veckan...