Separera namn med ett kommatecken.
blir ev en sån här s1 då jag ska sälja iväg min nuvarande platta... bra köp? slår den xoom, samsung eller transformers?!?!
Funkar det Inte med blade WiFi-fix då. Själv har jag sällan problem. https://market.android.com/details?id=com.bladewififix
Tror jag kommer seus: a telefonen i nästa update
meny>>inställningar>>trådlöst och nätverk>>mobila nätverk>>nätverksläge>> alternativ ett=bara 3g, alternativ 2=bara gsm, alternativ 3=3g...
får 630 i quadrant... vad får ni? Är nåt galet med telefonen eller är det rommen?
ett annat problem... hur många ggr jag än flashar batteri cirkeln wolf hänvisar till så syns den inte... tips?
Vad har hänt med edt tweaks? Kommer inte in i programmet. Får inte bort batteri% Edit: rensa data löste det
samma lika med kabel-hörlurarna :(
finns en trimmad market till x10 på XDA. tycker den går något snabbare att starta upp iaf.
kan hitta den på market med wolfs rom.. skumt.
Det var detta citat jag syftade på Nuff said!
vet du om din x1o är ren från operatörer? dom olåsta får 2.3 först. låsta får vänta om man inte vill roota. prova sony ericsson update service...
Äldsta inlägget hade roligast läsning. :-)
Starta om och vänta. Rootade tjejens igår och market strulade i flera timmar.
Så får jag ... [IMG]
Något till alla att tänka på är att inte ansluta i flashmode och SEN trycka på flash knappen utan att göra omvänt och vänta på bilden som visar...
Lade nyss in denna. Allt funkar klockrent. Ink tema. Gjorde exakt som echomac
då skulle nattkörning förbjudas oxå om det var så viktigt att se hur folk vrider sina huvven?
Alltså olagligt att ha solglasögon på sig när man kör bil...? Fånigt anser jag iaf...
då undrar jag vad det verkliga skälet är till att man inte får ha toning fram? kolsvart menar jag inte. toning pratar vi. både fått flygande...
mina hack i t.ex. spotify har återkommit lite smått den sista veckan... löste sig genom att flasha in fixen på nytt! :)
Det ni borde prova är en plast film som är matt i ytan. Hade ett från tradera som inte skulle reflektera i solljus. Funkade bra för ändamålet men...
Formaterat minneskortet rätt? Görs enklast i telefonen.Unmounta först bara.
100 på att usb porten funkar ordentligt?
hehe.... rolig mix 7/10
Ni som inte får det att funka, prova att ladda ner den igen och installera. Hade en fil som inte hette detsamma som z_X10_fps_uncap.zip Nu funkar...
Hur får man ringsignalen att komma i högtalarna ist för hörlurarna. Hör ju aldrig att det ringer :-)
Tackar. Funkade klockrent :-)
55.82 kb får jag ner fast filen ligger på 167.97 kb... går ej att flasha i Xrecovery iaf :-(
Köpte min på El-giganten efter att hört mig för vilka som INTE anlitar anovo som reparatör. Och är xtremt nöjd med deras servicar. Har nog aldrig...
Kan nog göra en liten videosnutt när jag kommer hem. ca 23.30
strömspar hette den jag saknade. Verkar vara en annan apk. Får googla den nån dag :-)
såg nu att den försvann i samband med xloud. Aja, livet går vidare. Switchpro var nog den första appen jag köpte :-) värt sina 7 spänn.
Ibland kan den funka ett tag men den lägger den ner.
FlashTool. Den med moddad xrecovery som passar 2.3.3
Din dropbox länk var bruten så jag postade en backup :-P
Formatering löste ingenting för mig. Däremot fixen. Tack gode gud :-)
Tror det blir lättast att hitta nåt i marknaden. Kör själv med SwitchPro Widget.
Tack! Råkade klicka på den av ren nyfikenhet. Vet inte om nåt hänt :)
nån som vet hur min strömspar widget försvann? kanske med nya timescape uppdateringen jag gjorde i xrecovery? fråga 2: hur får jag tillbaka den???