Separera namn med ett kommatecken.
jag har android 2.2.2. Minns inte om det sluta fungera i samband med 2.2.2 . Jag skickar ett sms till en kompis sen tar det 2sek så kommer det...
hej. när jag ska skicka sms från min nexus så får jag bara tbx dem:( någon som har tipps på vad som kan vara fel?
hej, har haft min nexus 6månader nu och funkar super bra tills nu.... mitt 3g/2g nätt har slutat och fungera:( kan bara använda wifi nät. Hjälp!!!
jaaa då kör man FRF 91:D någon mer?
har inte uppdateringen släppts? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=700754&page=20
Problemet löst:D Tack så mkt för det med update.zip.zip :D
det har hjälp en del:D men nu så står det --Install from sdcard... Finding update package... Opening update package... E:failed to read footer...
jag använder ERE27 nu men fattar inte vf den inte vill???
aha så jag ska nergradera mig först och sen uppdatera till froyo 2.2.
jag har provat massa olika... vill någon vara snäll och skicka länken till froyo 2.2 stock
har gjort det många gånger... men kan någon skicka länk med stock froyo 2.2 så skulle jag varit tacksamm:D
följande står: E:can't open /cache/recovery/command --Install from sdcard... Finding update package... Opening update package... E:failed to read...
hehehe jaa men jag vill testa froyo 2.2 först... men är era stock eller roota?
altså jag följer alla steg så när den ska ''installera'' så går det 5sekunder sen avbryter den... men kan någon skicka en länk till en stock froyo...
hej, jag har en google nexus one som är (stock) och jag vill ha froyo 2.2.... men det funkar inte jag har försökt 100gånger men den avbryter...