Separera namn med ett kommatecken.
Provade att avinstallera flera appar, och problemet har försvunnit. Jag tror att det var virusskyddet i telefonen som ställde till det - har haft...
Tack för era svar, får nog se över mina appar, avinstallera en efter en för att se om det förändras. /Tom
Hej, Android avbryter arbete och öppnar systemets sida för inställningar hela tiden. Då det främst handlar om min telefon, SE Arc, skulle...
Ainol Novo 7 ELF II är en pigg liten sak som de flesta andra 7-tummare är ganska smidig att ha med sig, sitta framför TVn med, i sängen... I andra...
Hej, Det finns svenska återförsäljare/distributörer för de bättre tillverkarna som Aoson och SmartQ. Då slipper du oroa dig för betalning,...
Hej, Apropå Cube så har det varit ganska mycket problem med dessa, har själv fått hem ett par som det har varit problem med, bla U30GT. I övrigt...
Hej, Produkter från Aoson och SmartQ, exempelvis Aosons riktigt fina M11 och värstingplattan T30 från SmartQ kan ni köpa från företaget Skata,...
Hej, Företaget Skata importerar och säljer Aosons produkter. Du kan kontakta dem här www.skata.se eller besöka deras Facebooksida för Aoson här,...
Ray - MyPhone Explorer Hej Sic, Konstigt i och med att den fungerar på min Arc, men det kanske finns någon skillnad mellan modellerna... Det...
MyPhone Explorer Hej och tack för tipset, Jag har provat MyPhone Explorer under några veckor och såvitt jag kan förstå så kräver programmet...
Hej, Någon som vet hur man enkelt kan synkronisera telefonen med Outlook som telefonägare gjort i 10-15 år innan Google, Apple o Microsoft tog...