Separera namn med ett kommatecken.
Det får man väl se som ett gott betyg åt denna endast två veckor gamla sajt :D
Finns inbyggt i Android redan (tror det kom med Cupcake). Menu -> Settings -> SD card & Phone Storage -> Unmount SD card -> Format SD card.
Förmodligen dagens sanning :D
Ja, Spotify kräver bara 160 kbit/s som mest, om jag inte minns fel. 384 bör vara mer än nog.
Testa att formatera ditt minneskort. Mitt minneskort hade en massa indexeringsfel för några månader sedan, vilket ledde till att kameran...
Detta verkar inte gälla för somliga operatörer, bland annat Telenor. Där skall MMS och Data läggas in under separata APN-poster.
De skall ligga under samma. Vad gäller Telias APN, någon som kan hjälpa till med detta?
Kör du JF-versionen nu? Vad står det under "Kernel Version" (Menu -> Settings -> About Phone)?
Det känns som att de flesta är överens om detta, inkl Bernard och undertecknad.
Kul utvekling, helt klart. Man ser ju tydligt att Android inte är optimerad för netbooks på diverse videos som har släppts, men det handlar främst...
Ah, ja, du kör OTA-versionen som Google själva pumpar ut till alla ADP1-lurar. Jag skulle köra en wipe och sedan kasta in JFv1.51 ADP1.5 CRB43 om...
Den har ju dessvärre sågats rejält, men nog skall man se den iaf. Det måste man. Jag väntar emellertid på en Blu-ray-rip istället för att gå på bio.
Ja, Android/browsern verkar använda sig av någon form av hypereffektiv swap ty det är nästan makabert hur minnessnål browsern är. Underbart...
På MinHembio-forumet, eller om det var på Sweclockers forum. Det var dock bara vad en säljare hade sagt till en kund, så det behöver för all del...
Så sant. Android är makabert väloptimerad. Jag körde i morse för skojs skulle åtta browserfönster (vilket är max vad man tillåts köra)...
Enligt vad jag har läst (inget bekräftat, så tag det för vad det är) så ligger det till på följande vis: Alla Magic har 288 MB RAM, men 96 av...
Det är frågan. What say you, the people?
lunarshuttle: Vilken cupcakeversion drog du in? Körde du en wipe innan du uppgraderade? Har du senaste radion? Jag har själv en ADP1 och...
Hum. För mig öppnas alla länkar under "Länkar" i ett nytt fönster/en ny tab. Kanske har Bernard redan fixat detta, eller så är det något som gör...
Intressant, och jag måste erkänna att tanken inte ens hade slagit mig. Man blir lätt "hemmablind" (no pun intended) och ser inte mycket längre än...
Jag är själv ingen IRC-räv, men jag skulle gissa att många här är det. Bernard kanske har lust att fixa detta? Eller om ellis kanske har lust att...
Sedär, det hade jag missat helt. Det är fixat nu, ingen time limit på edits av egna inlägg.
Ingen vet ännu, men jag vill minnas att jag läste något om att mjukvaran ryktades vara helt orörd men att telefonen i sig har en Tre-logga på...
Pixelpipe gör detta. Den har stöd inte bara för facebook utan även för ett 30-tal sajter till, som Photobucket, Flickr, bebo, YouTube, ImageShack...
BigPlanet. Ok, den kostar 2.99 USD, men den är by far den bästa appen för kartstöd offline just nu. Man laddar helt enkelt ner den...
Så märkligt att de andra operatörerna inte går ut med egna reklamkampanjer, eller iaf officiell info, om Tre nu bara har exklusivitet på Magic i...
Fixat. Kom ihåg att uppdatera dina loginuppgifter. Samma lösen som tidigare.
Du kan inte göra det själv, men du kan be en admin om hjälp så fixar han det.
Folk är bara lite blyga!
Videorecensioner har vi diskuterat också, men det kräver en hygglig kamera som fixar 720p, vilket inte är helt gratis.
100% positiva affärer och ett nästan årslångt medlemskap på ebay.. jag skulle tippa att det är en relativt säker affär. Det känns osannolikt att...
Ja, så snart någon med en svensk Magic vågar roota sin lur och ta en dump på ROM:en så. Men som vår artikel från tidigare idag säger; det behövs...
Har ni sett South Park-avsnittet om Wal-Mart? IKEA är likadant.
Haykuros (RIP) H-builds för Dream skall ha detta. Jag har själv ej testat, men det finns mängder av rapporter från användare om att det fungerar....
Ja, det redan finns modifierade ROM:s med diverse HTC-godis (ActiveSync, PDF Reader etc) för den som vill ha det. Iaf för Dream. Men det är ju...
Tryggare än så kan man nog inte bli då man gör affärer med okända privatpersoner över nätet.
Jag beställde förvisso just en DC U100 (USB-kabel till HTC Dream) på NetOnNet, men de skickar den brevledes, så jag tror inte man får något kolli-ID.
Slå till! Sedan igår så finns ju dessutom svenskt språkstöd och ett fullt svenskt tangentbord, så det finns inte mycket att tveka på längre...
Rätta takter. Det behövs motpoler till Bernard och alla andra "IRL:are".
De borde onekligen ha ett test-ID som man kan använda, men jag hittar inget sådant. Jag har tyvärr inte beställt något på sistone, så jag har...