Separera namn med ett kommatecken.
2.0 flyter på riktigt bra tycker jag. Men jag har hittat en liten bugg (eller?). Om man spelar in video vertikalt, stående och sedan spelar upp...
Någon som vet om det finns en lösning på problemet med låsskärmen i 1.9? Har testat flasha den 4 ggr (full wipe alla gånger) men ser fortfarande...
Har flashat in 1.9 och nu äntligen utan bootloops :) Lockscreens fungerar dock inte, endast en blank bakgrund syns. Tur att det går att låsa...
Ytterligare ett testresultat: Provade även att (med Gparted) formatera och göra om partitionerna på SD-kortet. Det var någon på XDA som hade...
Testade unroota och sedan roota telefonen igen. Lade in den andra recoveryn samtidigt. Bootloop...... Så jag lade in 1.7 igen.
Senaste recovery enligt Rom Manager; ClockwordMod 2.5.0.7. Jag är s-on, måste jag vara s-off kanske? pvt4=??
Japp. Har testat det flera gånger men den vill inte boota :( Flashade in 1.7 nu igen och den fungerar. Kan det vara något med Radio? Vet...
Testade precis flasha 1.8 men får bara bootloop. Kör Hboot. 1.7 fungerade bra. Har testat wipe:a allt tre gånger utan resultat. Några tips?