Separera namn med ett kommatecken.
När den börjar så kan du trycka på Paus och ta bort Proxy. Sen är det bara att fortsätta med download
Då måste ditt imei varit godkänt innan, annars skulle det inte gått igenom.
Ditt IMEI måste vara approved i Firmware Finder.
Ha inga höga förhoppningar, ett standard svar dem skriver till alla.
Tänk på att din garanti är förbrukad om du låser upp bootloader, även att det är lätt att bricka luren Här är en guide:...
Kul att den börjar rulla ut nu, mindera kul att vi som va Beta testare borde fått den först?
Du får gärna låsa tråden då, du kan ändra Säljes tilli Avslutad i rubriken så låses tråden automatiskt.
Verkar som B128 är på G nu, finns i FunkyHuawei. [MEDIA] View:...
Hittade det här som verkar funka. Well, after writing the above I found that using a third-party app solves the issue [IMG] I was fiddling about...
Stämmer, C (Cust) har olika regioner, som tex C432 är Europa, C636 är Asien/South Pacific, C185 Africa/Middle East, C10 Russia osv.... Sen finns...
C636 betan finns i Firmware Finder så C432 borde dyka upp snart.
Har inte läst igenom hela tråden men här är en bra sida men mycket info om alla bilmärken. http://bilelib.com/kylvatska/peugeot/308.html
Beroende på vilket Tema du har, öppna appen Tema och under Jag där kan du ändra utsende.
Lås tråden om den är såld, ändra från Säljes till Avslutad.
Har samma strul med min Mate 9 Pro och Oreo, verkar som att det kommer en fix i nästa update. [ATTACH]
P10 plus kommer få Android 8 inom kort, beta är redan ute. 5.5" vs 5.7" är inte så stor skillnad, tror du kommer bli nöjd ändå? :) Annars kan du...
Köpte en Moto G5 av @dhlstrm möttes f2f och allt gick smidigt. Kan rekommenderas!
Ja fast du får juuh jämnföra vad en 6p är värd idag mot en Mate 10 Pro som kostar 7990:- ny? Så jag tycker en P10 plus är riktigt bra.
Är budgivningen avslutad?
Som betatestare har man alltid möjlighet att göra en Rollback till N via HiSuite.
Ganska likvärdiga hårdvarumässigt, P10 saknar Olephobic coating på skärmen vilket Honor 9 har. P10 har bättre mjukvara till kameran, Honor 9 har...
Min Mate 9 Pro låter också när man knackar på baksidan, kameran som låter.
Japp
PM
Ok, bor o Sumpan, är du i närheten av Sumpan eller andra sidan av stan?
Vart finns luren i detta avlånga land?
Kan vara intressant, skulle då fördra bilder på den.
På min Mate 9 Pro med Oreo ligger den under Telefon-hanterare. [ATTACH]
Mobiler är som bilar, dem förlorar värde ganska snabbt.
Tror ärligt att Huawei hade jävligt bråttom med att få ut denna modell och den kommer ha lite buggar hit och dit tills dem får till det med...
Blir nog typ efter nyår, man får vara snabb när den kommer blir nog typ 100 - 200 som får ansluta sig.
Finns fortfarande bara Beta så det tar nog ett tag. Skulle ändå inte uppdatera till den då din lur skulle byta Cust från C432 till C900. Har du...
Som rubriken säger så söker jag en begagnad Moto G5, behöver inte vara i perfekt skick men inga repor/sprickor i skärmen. Vet att den nu säljs för...
Ni måste söka på VTR-L29 bara, inte VTR-L29C432 då i och med Oreo så har den bytt namn till 8.0.0.xxx [ATTACH]
Ändra till Köpes så får du säkert mera napp ;)
Smart Assistans [ATTACH]
Hittade här, står att det är för EMUI 4.x Men jag testade på min Mate 9 Pro med Oreo 8.0 och det fungerar kanon....
Vill man ändra Font så kan man nu göra det genom att lång trycka på Tema appen och välja Textstil. [ATTACH] [ATTACH]
För att utesluta hårdvarufel så är nog en återställning nödvändig.
Inställningar - Medelandehantering - Klicka på en app och välj Notification. [ATTACH]