Separera namn med ett kommatecken.
Konstigt, om den redan är skickad.. Har du fått SMS från DHL om att du kan göra leveransavtal och att den är påväg?
Det rimliga i detta är ju att de som har leverans 30 september skickas från Kina och att de med leverans tidigare skickas från Nederländerna.
Såg att min också skickats nu. Spårningsnumret ger ingen träff på DHL, men på Apples sida står det att leveransen ska ske imorgon. :) Edit: fått...
Bilderna verkar inte vara tagna av @N6290 utan kommer från andra sidor. Jag har lagt in källorna i inlägget. Ett skyddsobjekt innebär inte...
Det priset är exkl. moms :) [IMG]
Du har redan fått svar på det mesta. Men när du ska beställa sitt nya abonnemang. Säg upp ditt abonnemang hos Tele2 ca två veckor innan du ska...
Min order har nu status ”Förbereder för leverans”. Ser fram mot tisdag! [IMG]
Svarar ju inte riktigt på frågan. En anhörig till en ledningssemedlem kan ju vara en genuin kund, dock väldigt partisk. Men tolkar det som att...
Om du lägger till ett nytt alarm så går det. I det översta som heter ”Sömn | Vakna” så går det inte att välja annat.
På en iPad kan du ändra apparna i dockan. Det är dock upp till tre, längst till höger, förslag som du inte kan ändra. På min iPad ser det ut som...
Tråden är öppen igen :)
Bra pris om man redan är kund hos Telenor och inte vill byta. Går att hitta billigare lösningar om man byter till ett lågprisabonnemang (Hallon,...
Kanske handlar om Outlook-appen? Vid en googling verkar du inte vara ensam om problemet. :)
Om du öppnar bilden/minnet och sen tre plupparna uppe i högra hörnet så kan du välja ”föreslå färre minnen som det här”. Det borde hjälpa tänker jag
Inställningar -> Siri -> Läs upp meddelanden
Studentpriser/alumnipriser är ju inte avsedda att använda åt någon annan, utan de ska ju vara personliga...
De försöker väl balansera det mellan att ha så låga kostnader som möjligt att ”det fungerar” för kunderna. Vid vanligt användande så märks det...
Du har den nog inte i morgon. Står ju på Apples hemsida att den blir tillgänglig 22 september i Sverige. :) Vad står det på din orderstatus?...
Något nytt i watchOS 7 som, åtminstone, jag missat är att en nu kan ställa in alla målen för alla ringar. Att stå 12h/dag för mig kan vara svårt...
Hade inte ens testat själv, men jag får också fram 1080p som max. Ser dock ”4K”-symbolen på vissa klipp, borde varit det jag trodde att det...
Om du håller in TV-knappen på AppleTV-kontrollen kan du där styra Hem-sakerna. Youtube i 4K finns väl nu? Du kan väl välja kvalitet själv på en...
WatchOS 7 fungerar ju bara med iOS 14.
Men än så länge har de väl inte brutit mot sitt uttalande?
Varför blir ni irriterade på Apple, blir nyfiken? Den 16 är inte över, den 17 har precis börjat i Indien. På UAE-sidan står det också den 16...
I San Francisco är klockan 11:17, som jag skrev ovan anges det den 17 september hos Apple India vilket gör att det tidigast blir 20.30 svensk tid.
I Indien står det ju den 17 september. Klockan där är nu 23.40 den 16 september. Så lär dröja minst 20 minuter till. :)
Skärmen på AW6 40mm är större än skärmen på AW3 42mm. Men om du trivs med storleken på AW3 och inte tycker att den är på gränsen till för stor,...
Antagligen kan ni få fler funktioner om ni skaffar abonnemang från A3 också. Kan tänka mig att det är saker som koppla samtal, svarsgrupper osv...
Det som framförallt skiljer AW6 från AW5 är ju att den kan mäta syremängden i blodet. Huruvida det är riktigt nödvändigt låter jag vara osagt. AW5...
Så brukar det vara, Telia ger endast stöd för deras egna lösningar. Enda lösningen är då om du lyckas sätta TP-Link i att endast vara trådlöst och...
När jag har använt Apple Pay har pengarna dragits direkt. Har jag skrivit in kortuppgifterna manuellt, har pengarna dragits först framåt...
Fördelen kan väl vara, att du kan ha ett annat simkort i din telefon också och därmed ha två abonnemang samtidigt. Exempelvis arbete och privat....
Precis testat NC på flyg. Upplever ingen skillnad i jämförelse med tidigare versionen. Upplever dock fortsatt ljudet verkar fylligare :) Jämfört...
Troligtvis ikväll :)
Då hänger jag med! Jag är nästan helt säker på att du skulle behöva ha extendern ansluten till din Telia-router för att det ska fungera, men det...
Det känns lite så, men frågan är ju om A14 pressar bättre än A12Z eller om det är på liknande nivå? I övrigt så är det ju kamerorna som gör iPad...
Jag med! Men det känns svårt att köpa ett sånt utan att testa själv. Jag vill gärna att klockan sitter åt litegrann, samtidigt som andra vill att...
Hej! Jag är inte helt säker på att jag hänger med på hur du har det kopplat. Stämmer följande: Telia Router -> TP Link Deco som då ger ett...
Google Home-appen har inte någon widget. Men om de lägger till stödet för widgets fungerar det. Eventuellt kan någon annan app göra det du vill.
Du kan få hjälp när du beställer. Du kan mäta omkretsen runt din handled och så ser du vilket som passar. Jag funderade på att beställa med det...