Separera namn med ett kommatecken.
Revolut ger väl numera ut MC kort bara eller?
Rockers kort är ett VISA såvida de inte bytt. Alpha kortet som jag har är ett visa åtminstone.
Använde mitt Curve kort och handla från Elgigantens webbshop nyligen. Det har inte fungerat tidigare pga avsaknaden av stöd för 3ds. Det gick att...
20kr/mån för att övervaka sina barn. Känns ju lite sådär.. Eller finns det någon förälder här som kan berätta mig om vad det finns, om det finns,...
mm, intressant att det är olika jag ligger på annat nivå ;)
[IMG] Det är ett par steg för att komma in. Men för att komma på Gift Card sidan ska du från huvudsidan går du in på Pay > Gift Cards Sedan kan...
1.25% cashback tillbaka om du köper presentkort till CDON. Det är inte tillräckligt bra för att få mig att vilja köpa presentkort därifrån dessvärre.
Kommer det vara med utan årsavgiften iom förändringen? Annars ligger väl Preem eller Shell MasterCard bättre till som båda ger 0.5% cashback utan...
Det finns andra kreditkort som ger betydligt mer cashback än Remember:more, t.ex Rebilla och Komplett. Dock har dessa kreditkort en begränsning på...
Dessvärre bara UK än så länge, men det kommer förhoppningsvis till övriga Europa i April. Du kan läsa mer om det i deras senaste AMA Recap of Live...
Det var rätt ”då” det skrevs. Men tråden är inte modererad av någon förutom trådskaparen själv.
Curve har stöd för Gpay, Apple Pay, och Samsung Pay. Dock har jag inte kollat ifall de har släppt Gpay och Samsung Pay utanför UK. Apple Pay är...
MCO Visa Cards Now Shipping to Customers in the UK Nu är det nära. Först ut i Europa blir UK och övriga länder inom de kommande veckorna :)
Det stämmer, dock måste man då låsa det upp till 3mån för att få maximal ränta. En annan bra tjänst som Crypto.com har. Ifall man inte vill ligga...
Har inte tänkt på det, jag trodde man fick ränta oavsett stake. Trodde Crypto.com gav det till alla för att ge folk incitament att behålla sin...
De MCO som du har lagt på stake kommer du få ca 6%/år tillbaka i ränta, och som betalas ut varje vecka. Så om du har MCO i stake tillräckligt...
Obs, beroende på vart kortet är utgiven. T.ex. om det skulle vara från UK då kommer du få UK priset när du registrerar kortet som betalmedel på...
Mm, paniken har nått kryptosfären princip alla kryptovalutor tappade runt 25% idag ... Men här gäller det likt med aktier buy the dip :D
Det är väl lugnt ifall det inte hinner komma? Måste hinna visa upp kortet när man ska betala ett par gånger också. Haha :)
Ingenting om när EU ska få korten, men i USA så kan de nu använda Apple Pay m.fl. att betala med nu US MCO Visa Cardholders: Apple/Google/Samsung...
Visst låter det för bra för att vara sant, men samtidigt har de visat sig att inte bara vara förhoppningsgivare, utan de har en faktiskt...
fick det också vid årsskiftet, men undrar ifall det är borttaget nu iom att det inte står någonting alls om det på deras hemsida. Det är samma sak...
Har någon koll på ifall Preem har tagit bort sparränta på kreditkortet? Vet med att man fick 1,6% för pengar förde in extra till kortet. Men går...
Du har inte förlorat något förrän du säljer ;)
[ATTACH] Vet inte om det gäller beta testarna bara. Men om någon känner för att testa ifall det är "snabbare" så kan ni börja göra det nu :)
Det är inte ett amerikanskt kort. Crypto.com har huvudkontoret i HK. Kortet finns idag ute i SG, och USA, men vart kortet är utgiven vet jag...
[IMG] Snart så kommer det [emoji6]
Typ samma problem med Spotify, men du kan använda Curve till att betala men eftersom kortet är från UK så kommer du debiteras GBP vilket blir...
Kan tänka mig att man redan kommer ligga i fel sida på omdömen när man får återkommande problem. Jag får se själv när det kommer strula för mig....
PS Enligt deras februari uppdatering så är 3DS på G, alltså att det förmodligen kommer i någon uppdatering inom det närmsta tiden. Samt de jobbar...
Vimla 2.0 användare, och kan säga att jag inte haft några problem heller. Beror kvaliteten på service vart man bor kanske?
Det finns funktion i appen för att ta ut pengar till ett bankkonto. Tidigare kunde man inte ta ut allting utan 100kr måste vara kvar i kortet...
Jag fick 100kr direkt när min vän swishade in 100kr. Tänk dock på att länken som skapas är unik, dvs du kan inte använda samma länk till alla....
Precis tycker det är helt förvirrning för en medelsvensson som förmodligen kommer tycka "aha" det där med månadsavgift verkar vara rimligt billigt...
Jag har väntat drygt en månad. De har bara startat igång adressinsamlingen. Så det där om att det tar 7-14dagar är bara dåligt meddelande. När...
Jag tror det hen menar är att folk som inte kan få ett BankID p.g.a. banken inte vill ha denne som kund inte har någon möjlighet att logga in till...
Jag använde personbevis från skatteverket, men fick komplettera med passkontroll igen. Dock så har andra använt fakturor som verkar ha fungerat...
mycket det blev, men det kom in till slut eller?
Gammalt, jag har redan skrivit om kortet här redan Transferwise billigare banköverföring till utlandet
Curve tycker jag att det borde finnas med i allas plånbok. Mest pga att du kan samla alla dina andra kort under ett kort. Revolut är inte ett...