Separera namn med ett kommatecken.
Endast 4K -.-'
Verkar som du redan har en MacBook som funkar bra bara att den kan låta lite när du håller på med videoredigering? Isåfall skulle jag inte ens...
ViaPlay är väl endast via webbläsare där man loggar in med sitt konto?
Vad är det du ska göra? :)
Både ja och nej, beror bl a på hur länge personen har programmerat. Design osv beror helt på också om personen har hållt på med det också och hur...
Gammalt batteri? [emoji23]
Min gamla 5s håller sig fortfarande väldigt bra. :)
Förmodligen aldrig :P
Ladda ner bästa programmet som finns; lightshot. Finns både till mac och windows. [emoji4] (ej sponsrad) [emoji23]
@wenom666 Tack för taggen :)
Vi måste veta vad du har för budget :)
Var inte meningen att väcka dig [emoji23][emoji11]
Det enda som var obehagligt var när de hällde iskallt vatten i ca 2 minuter men annars känns det ingenting. När allt var färdigt kunde jag redan...
Yes, jag minns inte vilka värden jag hade men jag hade ganska dålig syn. Tog mig 2 gånger innan jag fick 20/20 ”perfekt syn” och har det...
Goooood moooorning everyone!
Insta ljuger inte [emoji4]
Oj oj oj... O_o
test test citera test test
SE och 6s är båda två beasts! [emoji16]
Asså Amazon, vad är det med dem och skickar en NVIDIA Shield TV till mig helt gratis? Jag betalade först för den men sen gjorde jag Cancel Item...
Nooooo shut uuuup lalala! [emoji23]
Djup skog är najs! Därför jag bor hellre i Kyoto än Tyoko
Jag med, älskar de filmerna [emoji1]
Låter som ett jättesvårt jobb bara härma vad den andra säger [emoji23]
HahHa den var rolig ! [emoji1]
Ut och spring! [emoji1]
W’sup?
Ja om det inte kostat så mycket hade man åkt mycket längre sträckor och oftare [emoji23]
Mitsubishi evo8 bara en bil nu, gillar att köpa och sälja för att prova annat leksaker att åka runt med [emoji1]
That pic I like! [emoji106]
Haha jag får faktiskt fler meddelanden på min Mac än vad jag får på Windows :P
Nästan för dyrt... [emoji44]
Du förstog inte vad jag menade. Jag menar att större text behövs inte för att se hur länge gäller..
Så fort jag inte har någonting att göra så blir det en sväng med bilen. Även hunden älskar att åka bil även fast han bara ligger och sover :D
Det är inte meningen att det ska se ut såhär " 99kr/mån ENDAST 4 månader " De som faller för sånt finns säkert men det är då deras problem anser jag.
Utan att veta hur Svenska posten fungerar så skulle jag säga att båda paketen finns att hämta ut imorgon
Jag ska skära av skalet... Jag har skurit av skalet... Jag skar mig när jag skulle skära av skalet... A+++ ????
@Ascii Sjukaste att den där GR snuset fanns även att köpa i en liten butik här med hahhaha :P ALLT finns här :D
Skar?! [IMG]
WHAT THE? NO just N9 that is too much internet for to0day uuuh vad äckligt det ser ut!