Separera namn med ett kommatecken.
Shit. Inet har ändrat status på s8 o s8+ till Skickas om 14 dagar... ?
Mysigt! Kolla om posten tar emot den idag för gör dom det så har ni den på tisdagen
Såld till @RuffyM
Wow! Det är ju ett bra tecken. Kommer bli intressant nästa vecka vilka som skickar först.
@selko verkar var först och han ska swisha snart så den e troligen såld.
Hehe mitt BankID strular fortfarande men kan ta emot via Swish ;)
[ATTACH] Har ett sådant över. Tänkte mig runt 200:- plus eventuell frimärke :)
@Psicosis Försöker göra min egna mowned men minns varje gång varför jag hoppar det. Har nog ägt nästan allt sen Motorola MicroTac Elite... första...
Alltid tyckt deras recept är skizzofren. Jag har känsla av att dom vill kännas vid som en lager affär men med samma look som elgiganten. Som...
Bah skit... Beställde en sån soundbar från dom LG SH3 vid black friday. Slutade med att jag fick hem en LG SH5 ... bra fail från deras sida.
Kan man förvänta sig att mediamarkt kommer online igen ikväll? Uppe! :D
Hmmm ... fick orderbekräftelse av Samsung nyss... ?
2500? :)
Därför har jag bokat på båda ställen haha :D
Jag har fått som svar att dom kommer börja skicka den 18... Har även hört att om man har bokat innan den 30mars så kommer man få på dom första...
Frugan fick ett sånt samtal. Hon skrek det högsta hon kunde in i telefonen.... Sen dess har dom inte ringt henne igen iallafall.
Kan garantera att hon hävdar att hon är från Microsoft. Just sayin...
Ingen mer som e sugen på skal?
do you smell that?... I smell a brick coming on!
Denna löste min fail när jag råkade radera mängder av filer på mina hårddiskar men den kanske funkar på telefoner med....
Avslutad. Vinnare @telb
Webhallen har den på lager.
Avslutar kl 19:00 ikväll den 10de.
Köpt 2017-01-28. Kvitto från Webhallen. Läder armband. Mint condition med skärmskydd från dag ett. [IMG][IMG][IMG] Bud från 1500:-
Olika watt vid laddning om jag har förstått det rätt mellan 2016 och 2017. Kan ha fel men...
Vi spekulerar inte Apple produkter på dessa trådar. Rensat!
Nej den du Hr funkar för båda men s8 har en ny trådlös laddteknik så du utnyttjar inte fulla potentialen. Men klart att det funkar! Jag har oxo...
Ja det gör den men den har inte den nya fast chargé tekniken. Bara den nya laddaren för 599 fixar det tydligen.
Nä inte än. Kollade ioförsig bara Elgiganten och MediaMarkt samt Netonnet. Men någon i Netonnet sa att den kan finnas på tre eller telenor.
Hörnen är något höjda över skärmen så jag tror den löser det.
Ett vanligt hårt clear view och använder bara skärmskydd, gillar inte skal som täcker skärmen.
Yes. AKG lurar ;)
Oj. Denna hade jag missat. Nej du måste låsa upp bootloadern om du ska roota
Var inne i Elgiganten där en polare jobbar och ja, dom är redan inne. Just den butiken hade lite över 100st av varje och färg. Försökte smussla...
frakten går på 14kr men vi kan la splitta den eller? :)
Efter katastrofen med min fine Mate 9 så har jag en DRÖS med tillbehör. Skriver pris o sånt under varje bild. [ATTACH] Urban Armor Gear Plasma...
Fick mitt zagg HD och ett hårt skal. Vadå stor? För en känsla av att den kommer vara perfekt! [IMG]
[IMG] Kompis det går bra nu...
Kameran är matens svaga punkt, för på papper gör dessa dubbla kameror sjukt fina bilder. Men det är just det, vid specifika tillfällen. Tycker...
Guld ju! Senaste för mig var s7 edge. Killen swishade. Han hade tur och möta en ärlig själ... Fattar inte att man vågar där ute.