Separera namn med ett kommatecken.
Nu har de gått en tid o jag har klämt o känt men fattar fortfarande 0.00. Några som väckt mitt intresse men vet ändå inte. 1: Sony xperia Z...
Ni kan sluta jiddra om tele2 för jag kommer aldrig att skaffa den skiten. Så vad har ni för kommentarer på nya Sony M4 aqua ?
Nu blev ja lite nyfiken på sony m4 aqua. Säger ju de sony haglar ut med nya lurar
För att börja i någon ände så kan ni hjälpa mig att säga för o nackdelar mellan dessa 2 lurar. Huawei P8 lite vs Motorola moto X 16gb bamboo
Oneplus??
Ok men jag håller mig till svenska marknaden
Kina lurarna ni snackar om finns dom ens att köpa i sverige?
Denna luren såg oxå trevlig ut. Vad har ni att säga om den?
Sen detta med batteri tid tycker jag är återkommande och som man försöker hitta något vettigt men i alutändan när man haft luren någon vecka så...
P8 gjorde mig intresserad mest för att jag tycker alla "vanliga" lurar både ser o funkar lika dant. Och sugen på att testa något helt nytt. Och...
Inne o inne på P8 lite va en lur jag spanat på bara. Är självklart öppen för förslag på dom "vanliga" märkena som typ: sony, lg, samsung, osv...
Hallå. Jag behöver eran hjälp då detta med att skaffa ny lur är en djungel. Så hoppas på tips från er nu. Just nu har jag en LG L90 och den...