Separera namn med ett kommatecken.
Kan bara instämma, beställde ett på ebay direkt jag fått telefonen, och detta 2000mah batteriet är precis vad man behöver. Räcker två dagar vid...
Såg det nu! Den var sänkt till $130 under helgen som var, då $150 inkl frakt. Den finns dock hos andra säljare för 150 med frakt på Aliexpress...
He he, Telia och Tele 2 har samma 3g nät, så var inte för hoppfull!
Jag beställde DENNA Eternal Team var så dyra, även om de har gott rykte.
Gyllene tillfälle att byta när morsan vill ha ens gamla :-) Jag beställde en på Aliexpress för 1000-lappen, så får vi se. Den verkar ha fått goda...
Själv beställde jag just en Ainol Novo 7 Flame/Fire för dryga 1000-lappen inkl frakt. Sedan tillkommer en eventuell moms, men blir ändå ett mycket...
Vad säger vi om denna? Sugen på en sådan när det inte blev någon Elf II....
Skulle du inte skicka tillbaka den och få den lagad/utbytt?
Inga större kontigheter, inget löda, bara pilla: https://swedroid.se/forum/showthread.php?p=1093242#post1093242
Sorry, men det är bara en tidsfråga. Har det väl börjat så blir du tvungen att byta USB-port förr eller senare. Har haft detta på både min Note...
Har en sån här ny USB kontakt liggandes om du finns i närheten av Stockholm. Jag beställde två, en av varje säljare för att vara säker på att...
En annan lösning torde vara att installera BootUnlocker från Play, och sedan köra in stock från CVM med bootloadern låst. Om man nu vill lämna in...
Surt. Kan man inte ta RMA direkt med Ainol kanske?
Pengar i sjön! Tänkte bara varna för Simply electronics. Jag bestälde och betalde en Elf II därifrån i Juni, och har fortfarande inte fått den....
Tänkte bara varna för Simply electronics. Jag bestälde och betalde en Elf II därifrån i Juni, och har fortfarande inte fått den. Har försökt...
Jäpps, kan inte säga att det var svårt, däremot pillrigt som du säger. Inget löda, bara tre små kontakter. Man får se till att ha något av plast...
Så, då var kontakten bytt. 35 kronor och lika många minuter. Dock så fick jag vänta fem dagar på delen, men slapp lämna in, återställa till stock...
Reset med power + home samtidigt som du har flash tools igång som försöker flasha lämplig kernel. Flashtool väntar alltså på att du ska sätta in...
"Google maps skickar mig till Spanien." –Gratis?! Juste :-)
External keyboard helper funkar inte i alla skrivfält för mig. I bland blir det engelska tecken :-(
Sant, jag har lämnat in datorer i Kista förr. Att jag inte tänkte på det! Jaja, nu byter jag själv. Har redan skruvat i sär den. Det är blå färg...
Här är en snabbare lösning om man inte vill vara utan mobil så länge, samt att man inte behöver fundera över garanti eller ej. USB-port som...
+1 på den.
Denna "dyra" adapter funkar bra:...
Vad hjälper det om det är en N7 man vill ha? Det är väl fritt att ta vilket pris man vill? Man får även ca 511kg potatis för det priset.
Laddaren till N7 är ju universal, det är bara en liten plugg som skiljer mellan marknader. En EU plugg borde rimligen går att få tag i, frågan är...
Själv behövde jag inte lägga till något kort? Det behövdes bara när jag först försökte över US VPN, därför tog jag UK. Märkligt. Jag hade redan...
Entropay gäller för köpare genom Google. så har vi andra gjort. Man behöver inte ha täckning för köpet, utan när beställningen väl gått igenom får...
Byggkvalité? Lagg/snabb/trög? Batteritid? Funkar de flesta appar från Play? färger/skärpa? Skönt att höra att det inte vart några av de...
Ja det var riktigt snyggt, testade precis.
Inget kreditkort. Bara VPN.
Jag har första dagen: Fixat mina 15£ för appar på Google Play Rootat Fixat Tablet UI Fixat ad free Installerat adobe flash Installerat...
Efter root och installation av CVM fick jag röd triangel vid boot. Lösningen var samma som på GN: ta bort filen som heter reboot-from-recovery.p
Jag körde på det vanliga. Det finns en guide på XDA hur man får 25 US$, där fejkar man adresser på kreditkort, och det känns betydligt mer...
Guide för att få 15 UK£ tillgodo För er som beställt er N7 från UK: 1.Gör fabriksåterställning. 2.Logga inte in på ditt googlekonto när enheten...
ainol-novo-7-flame verkar grym! Dock börjar pricet närma sig Nexus 7.
38, hyfsat blandad ålder här ändå, vilket är skoj!
Ainol Novo 7 Elf II eller Aurora II Någon som köpt och kan lämna recension?
Beror väl på vad det kostar att importera den till Norge från US? Kan mycket väl vara billigare än beställa den till Sverige från UK.
Så, nu satt mitt Entropay Visa samt Borderlinx adress som standard i Google Wallet, hoppas det kommer funka då :money: Edit: Det kom jävlaremig...