Separera namn med ett kommatecken.
Tele2 unlimited på Gävle centralstation, (spår 3 utomhus). Galaxy s7 edge. [IMG]
Enl Telias Facebooksida så är nått på gång när det gäller mobilt bredband, ska bli spännande att se om Telia svarar på Tele2's obegränsade. Telia...
Gillar du s8+ bättre ? Jag funderar på å byta till s8, tycker s8+ är lite stor, men har inga problem med rosa display eller så.
Någon som har tips på en bra hållare så man kan ha mobilen på cykelstyret ? Har en formgjuten till min s7 edge, men hittar ingen till s8+. Köpte...
Yes box!
Jag bytte nyss från s7 edge till s8+, och s8+ är lite för stor för min smak har det visat sig, tycker den är väldigt stor så får se om jag köper...
Är det fritt så är det :-) Testar mest för å se hur mkt Tele2 accepterar.
Hmm... [IMG]
Mkt nöjd med batteritiden i min s8+. [IMG][IMG]
Tycker telefonen känns lite stor... är ju van vid s7 edge, får se om jag sen köper vanliga s8 för att komma ned lite i storlek å ha s8+ som...
Ja, det kan jag leva med :-) Kommer dock säga upp abonnemanget då jag inte riktigt har behov av det. Men helt klart ett bra abonnemanget, kanske...
Fick första smset nyss, se bild. Tele2 verkar ha lyssnat på kritiken om 5 GB / dygn + 1 GB / sms. [IMG]
Beställde svart modell, och köpte Samsungs egna silikonskal som är grått.
Har Nordea & SEB ( SJ ) Mastercard som båda fungerar fint med Samsung Pay. Har använt det nu sedan det kom till Sverige (Galaxy s7 edge) & tanken...
Nä, tänkte inte på det. Men ska iaf köpa en till har jag tänkt då jag dels behöver sladden, sen kan det vara trevligt med en till 12 v...
Fungerar bra, å fint med löstagbar sladd.
Jaadu... Hittade denna för 299 kr på Elgiganten/Phonehouse, blev den istället. [IMG][IMG]
Fungerar denna ? http://m.clasohlson.com/se/12-V-laddare-USB-C,-Belkin/38-7407
Jo, det var det även när jag fick min deal. Dock förhandlade jag med Telia då jag först var inne på att säga upp mitt VDSL abonnemang. Får väl...
Vem har sagt att det är i mobilen ? Bilden är från min mobilrouter, ZTE MF910. Man fick ju ett telefon-sim & ett data-sim. När jag går å lägger...
Inte ett sms, är uppe i ca 250 GB på två dagar... [emoji16] [IMG]
Snabbladdaren från S7 fungerar väl såklart till S8 ? Bara annan sladd då... Förhoppningsvis får jag min S8+ imorgon :-)
Härligt! Lite trött på vita laddare, när sladden är svart.
Telia har väl sålt verksamheten i Nepal ? ( Ncell ).
Fick ni en svart laddare ?
Beställt en svart S8+ igår. Blev även ett skal till den, S8 Plus Silicone Cover - Grå. Samt köpt en till laddsladd, har ju oräkneligt många...
Att Tele2 & Telenor genom Net4Mobility har täckningskrav är ju för att de köpte ett billigare frekvensutrymme än övriga operatörer, så det är...
Utanför Birkaterminalen, Stockholm. Telia. Galaxy s7 edge. [IMG]
Utanför Birkaterminalen, Stockholm. Vimla. Galaxy s7. [IMG]
Googla på ordet "prepper".
Det är ju bara att testa, dra ner lite filer från speedtest.tele2.net
De kommer inte bry sig... obegränsat på riktigt :-)
Bara följa förbrukningen via "mina sidor" på Net1.se 10Mbit/s duger fint för det mesta.
När övriga operatörer bygger ut i hela Sverige, då satsar 3 på några enstaka platser där de (också) har glapp i täckningen. Verkar som att 3 inte...
Har ni kollat in Net1 som hemmainternet ? Det är obegränsat på riktigt, har tryckt igenom ca 400 GB på en månad utan ett knyst från operatören.
Vem har sagt att man inte kan ladda mobilen trots strömavbrott ? Har 4 st av denna modell:...
Furusund. Galaxy s7 med Vimla. [IMG] Furusund. Galaxy s7 edge med Telia. [IMG] Telia, såklart. Vimla är uppsagt.
Får nog bli ett rent mobilt bredband då för surf i norden & baltikum.
Fanns vad jag vet när jag skrev mitt inlägg. Sedan är det bara ett namnbyte, från Sonera till Telia. Iaf så fungerar VoLTE samtal trots att man...
Men även om du har obegränsat inom Sverige så kan Telenor lägga in en spärr på utlandssurfen, ungefär som Telia gjort, max 20 GB trots att man har...