Separera namn med ett kommatecken.
Har beställt en LG V20. Jag skulle rekommendera säljaren även om de verkar ha vissa problem att få iväg sakerna just nu.
Min S7 Edge är köpt där och det gick snabbt och bra. Beställde en annan mobil i måndags och det går inte lika snabbt nu tyvärr... Den är...
Det "lustiga" är ju att Samsung skyller på verkstaden fast det är deras egna bestämmelser (sen kan man ju tycka att Samsung Service borde förstå...
Ja, för att vara exakt så är det digitizern som är budget och inte hela skärmen. Hade komponenterna i mobilen motsvarat i alla fall Xperia X så...
Galaxy S7 Edge.
Allt utom kanske kameran på XA1 Ultra är budget så är inget konstigt att den inte har AC-wifi heller. Den har ju inte ens fingeravtryckläsare...
Men ska det behövas på thailändska SIM-kort enligt supporten?
Skickade nu in en ifylld blankett komplett med ärendenummer till den Voice of Customer-address jag fick av supporten, så får vi se om det händer...
Skillnaden kanske är att SM-G950F/SM-G955F har "carrier bloatware" för Turkcell (vilket den garanterat inte har för China Unicom)? Skandal och...
Är väl bara att kontakta OnePlus support? Är de det minsta seriösa så fixar de utan problem fram ett nytt kvitto där skatten står specificerad.
Hur ska Vimla veta att det är fel i inställningarna på OnePlus 5?
Varför ska skulle man inte kunna köra normal 2G/3G/4G? Kolla att APN är rätt annars skicka tillbaka den som defekt.
Yes, men är väldigt upptagen så skickar hellre. För att vara snäll så 1350 kr + frakt.
De har alltid varit snabba när jag beställt, har du frågat varför den inte är skickad?
Det verkar vara totalt kaos på Arlanda sedan ett antal veckor tillbaka, så ofta kommer paketen numera via Malmö (eller så får man vänta över en...
[IMG] Xiaomi Redmi Note 3 Special Edition (Kate) 3GB/32GB Internationell version Helt ny och oöppnad, inplastad från fabrik! Med svensk laddare....
Väldigt många ställen på landsbygden har både 1800 MHz och 800 MHz nu för tiden.
LG G6 kom knappt till Sverige (aldrig sett den i butik) så troligtvis inte.
Ska du ha stöd för alla svenska band får du nog glömma billiga kinaplattor utan gå upp på t.ex. https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3711497
Är det någon garanti när den är knoxad då?
Frekvensstödet är ju inte det bästa: Support GSM:900MHZ/1800MHz WCDMA:2100MHz TD-SCDMA:Band34/Band39 FDD-LTE:Band1/Band3...
Telia.
Det problemet har ju alla mobiler med mjukvaruknappar (och jag tycker mjukvaruknappar är överskattat, inte minst på Swedroid).
Företagsabonnemanget är 300 Mbit/s medan det för privatpersoner är max 8 Mbit/s eller 20 Mbit/s beroende på pris.
Den kinesiska versionen har inga Google-tjänster och så riskerar man moms och andra avgifter. Bättte att köpa inom EU på ebay. Till skillnad mot...
850 MHz används för både 2G, 3G och 4G men som sagt inte i Sverige. 4G+ finns i Kina men det är inte samma frekvenser som Sverige så det fungerar...
Alla Kina-lurar stödjer band 3 (eftersom det används av China Unicom) och nästan alla band 7 så det är inte så mycket att prioritera. Betydligt...
Pratade med Samsung support igen och fick för det gamla vanliga svaret "Det var tråkigt att höra detta, men batteriet har 12 månaders garanti och...
Jag påpekade att det var tre års reklamationsrätt för ursprungsfel, att det inte kan vara en förbrukningsvara då jag officiellt inte kan byta...
En bra sensor är nödvändig för bra bilder/mörkerbilder men det är inte tillräckligt.
Ja det var väl lite här jag förväntade mig att slutstationen för "svensk garanti" skulle vara: Att jag vet att jag har rätt och de har fel men med...
Men sensor säger nästan lika lite som antalet megapixlar om hur bra kameran är. Mi5s har samma sensor som Pixel XL fast den tar klart sämre...
Kameran på dessa kinamobiler utom Mi6 kommer vara mycket sämre än på G3 eller i alla fall mycket sämre än på G4. Sen de som inte har ett vettigt...
Jag fick i alla fall ett svar från Samsung Service nu när jag påpekade att det faktiskt borde gått på reklamationsrätten: "Nej tyvärr så går ej...
Mycket bättre ergonomi med separat dator med tangentbord, mus och en 24"-skärm. Köper man t.ex. en Intel NUC tar den ingen plats heller.
Jo men 4G och särskilt 4G+ beror på vilken firmware du har och vad den tycker om ditt SIM-kort osv, särskilt på Samsung-mobiler. När jag hade en...
Samsung service stängde telefonväxeln redan vid 11.30 så blev inget. Tyvärr godkände jag kostnadsförslaget tidigare då hon som äger plattan ville...
Fick du ändå 4G+ ?
Kameran på V20 är bättre och mobilen är billigare?
När du installerar eller startar appar, kopierar filer osv.