Separera namn med ett kommatecken.
Hur många timmar skärmtid?
Lol, jo tjena...Om du hade sagt att du inte rört telefonen på hela dagen hade det varit rimligt.
Nej? Det är precis som när man säger att nåt är tidskrävande...allting tar ju en viss tid att utföra, men när man säger att nåt är tidskrävande...
Vill än en gång poängtera den oerhörda betydelsen av att träna ben. Knäböj framför allt. Det är den absolut bästa och enskilt viktigaste övningen...
Krävande i det här fallet syftar inte på att det fodrar energi överhuvudtaget, utan att det inte är en påfrestande energiförbrukning.
Fast nu är inte minikylar energikrävande..60-100W ligger de på.
Vill man få bra resultat kan man inte träna så som man känner för att göra. Man måste vara metodisk och jobba progressivt mot ständigt ökande mål.
Nej, alla övningar är olika.
Gjorde ni återställning innan uppdateringen och direkt efter, eller bara efteråt?
Är ju bara skaffa en sån där minikyl som inte rymmer mer än lite dricka :)
Räcker batteriet i två dar har du inte använt skärmen mycket, oavsett om du kör GB, ICS eller JB.
...tydligen för svårt för vissa att fatta det där med att skriva låttiteln i klartext också...
Finns en app som fixar det åt dig, annars måste du själv modifiera en systemfil. kräver root....
Fel ställe för frågor, ja.
Var ju inte nackdelarna som efterfrågades, utan om det finns baksidor (till telefonen) med induktionsladdning än :)
Min slutledningsförmåga säger mig att du inte vunnit nånting alls. Sluta ljug!
Bara för att man inte hittar just den filmen man vill se är det inte dåligt utbud. Använd Netflix som den underbara möjlighet att upptäcka och se...
Spelar du i nåt lag, eftersom du säger "vi"?
Skriv gärna också i klartext vilken låt ni länkar, är ni snälla.
Nu var inte frågan till mig, men jag svarar ändå eftersom jag anser mig vara erfaren nog och ha god kunskap i ämnet. Kan du inte hålla svanken i...
De har exempelvis lagt på egna systemappar som nexusen inte har. Vid uppdateringen av systemet kanske de inte alltid funkar som de ska utan...
Swype utan auto-correction är det bästa, tycker jag. Smidigt att växla språk med långtryck på mellanslag också.
Varför optisk läsare överhuvudtaget?
Nu är jag inte så korkad att jag skulle nappa på nåt sånt här, men om jag rent hypotetiskt hade gjort det och ville ha tillbaks mina pengar så...
Har man inte träningsvärk har man inte tagit i tillräckligt!
Träningsresultat består av 100% träning, 100% kost och 100% sömn. Det går alltså inte att fuska med nåt utav dom. Tips nummer två: vill du ha...
Det sparar en del att klocka ner, men räcker dit batteri inte längre än vad du beskrev så är det utan tvekan nåt som ligger och håller den vaken...
Jag vägde 58kg (182cm) när jag började träna för sex år sen. Avslutade senaste deffen för två månader sen och landade på prick 80kg... "är det nån...
Logitech har fruktansvärt ojämn kvalitet på sina prylar. Vissa är jättebra, andra oerhört dåliga. Min erfarenhet av deras headsets är att de...
Till trådskaparen: Testa MIUI (www.miuiandroid.com). Angående tangentbord så håller jag heller inte med. Swype är överlägset både iphones...
Är den operatörslåst funkar det bara med simkort från rätt operatör. Att roota tar inte bort låset, men det är lätt att fixa.
Det var ett retoriskt påstående. Huruvida du faktiskt frågade mig eller inte saknar relevans.
Vad det gör annorlunda är att existera utanför Samsung-telefoner.
Trams, jag kör det dagligen utan bekymmer.
Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond, live. Oändligt mycket bättre än fjortis-hardstyle....
lol..bra och bra. frågar du mig finns det inte bra ljud för under 2000:-.
Köket min utan skärmskydd sen 5:e juni. Inte en enda mikrorepa ens. Så var det med Gorilla Glass 2.
Återkom efter ett par laddcykler eller tre och se om det kvarstår, innan dess är det ingen idé att lägga ner energi på det.
Det finns omtentor.
vissa fraser, menar du.