Separera namn med ett kommatecken.
Nu var detta bara ett exempel. Sker ju hur som när som. Oavsett orsak så är det ju inte användarvänligt på nåt sätt.
Bytte precis till ios:)
Öppnade upp appen signal nu så hoppade Apples igång. Så det är ju en uppenbar bugg.
Det hade jag inte gjort! Visste inte att man behövde det. Då är det ju en bugg isf. Tack för tipset. Ska se om det funkar nu :)
Hatar är väl lite starkt men. Jämfört med tex SwiftKey så är det ju som natt och dag i hur snabbt man kommer åt saker.iaf för mig. Siffer-raden...
Nej så är det inte. Räcker att jag öppnar upp Apples sms app ibland. Så är Apples aktivt. Nu senast gick det inte ens ändra när jag skulle skriva....
Varför får ios för sig att jag vill använda Apples tangentbord när jag har ett annat förvalt? Sjukt störande då Apples är totalt värdelöst enligt mig.
Perkulator-kaffe äger
Att använda wifi istället för mobildata KAN dock förlänga batteritiden.
Bjuder 100kr Drar tillbaka budet.
Tack. Skall kollas upp:)
Nån som kan rekommendera nån bra widget app? Är inte intresserad av att prenumerera för att få tillgång till widgets? Existerar det några som inte...
T28 älskade jag.
Vilka widgets är det för iOS?
Du håller fast vid dom gamla ikonerna:) körde dom länge förr. Kul att se att dom lever vidare!
Dricker endast ljusa lager när det gäller öl. Men skål!
Svar ja. Chromebook i mitt fall fyller ett behov en mobil eller platta inte kan fylla. iPaden hemma är endast till för media/spel. Ser inget annat...
För mig är det helt främmande, samt totalt oaktuellt när det gäller såna typer av appar. Jämför det priset med Netflix eller Spotify för vad man...
Det är ju absurda priser på appstore för basic appar som widgets eller wallpapers. Ofta prenumerationer med hutlösa priser. Är ju van vid androids...
Alla läser förmodligen allt som skrivs här eller på Valfritt forum på nätet.. Erbjuds en tjänst från ett stort företag så förväntas det ju att det...
Givetvis...är lite ringrostig....:)
Jomen rockstjärnor är ju alltid lite udda :)
Du måste ju vara kvarterets rockstjärna ? :)
Snygg!
Tack för den lilla detaljen :)
Så ja :)
I'm lost...hittar inte den inställningen
Tusen tack
Visst ska man kunna markera text på ett foto och kopiera typ? Eller har jag missförstått nåt? Om ja.hur? :)
Ok. Men är som sagt ute efter den totala tiden . Tex från 04:30 igår till kl 16 idag. Kan ju plussa ihop dagarna kanske men det är den totala från...
Är jag trög eller kan man inte se den totala sot sedan senaste fulla laddning?
Känns extra bra att få den på en fredag på nåt sätt:) jag fick det oxå för nån vecka sen.
Jodå. Trivs förövrigt. Men hade räknat med enetlighet när det gäller Apple.
Finns det nåt intresse så droppa vilken modell som erbjuds. Samsungen är den lila varianten. Skriv helst pm men funkar hör oxä. Mvh
Fast dom grejerna vill ju jag som användare avgöra. Varför ens erbjuda 3epart appar annars om det blir såna här hickupps med vilket tangentbord...
Minns att jag hade samma problem men en kortare romans med 11pro. Märkligt problem. Antingen så tillåts 3parts appar fullt ut,eller inte alls. Har...
Ah ok. Tack för info
Jag signade oxå upp för att testa. Är 4k inkluderat eller kostar det extra? Googlade till mig att vissa enheter stöds endast för 4k. Har en...
Är jäkligt nöjd so far med luren. Lite konstigheter som dyker upp dock. Tangentbord som byts lite när den känner för det. Har gboard förvalt men...
Jag beställde min grafit pro 128gb på Comviq och plockade ut den i fredags. För den som bryr sig:) Den 9e oktober skulle det stå oxå..