Separera namn med ett kommatecken.
Jag börjar misstänka att trackingen på dessa är falsk. Inte hänt något sedan 31 december. Nåväl, rätt väntat ändå! Dessa som skickas med DHL...
You'd be surprised! Två varma mackor på höjden eller strax under 300g pommes.
Tack; men föredrar mindre lantligt. Vi är båda för rastlösa för Högbo!
Robotdammsugare verkar göra en comeback, jag kommer ihåg att jag hade en enklare för 10 år sedan, är det något tekniskt framsteg som skett med dem...
Jag köpte Julas pyttepyttelilla. Den skulle inte vara stor nog för en hel kyckling. Rymmer ganska precis nog med pommes för 2 pers.
Smart! Har både ett vanligt stativ och ett bordsstativ som kan lossas från en hemgjord Dolly! Tack för tipset. Ska hålla ögonen öppna!
Kommer inte behöva synka något ljud så rätt onödigt för mig!
Hur är den att rengöra? Har haft några tidigare och det är där det jobbiga blrjar..
Samma här! Nog tur att jag köpte en väldigt liten.. Varma mackor blir magiska!
Såg trailer till 4k-remastern av Highlander. Lovande! Shang-Chi är också riktigt snygg.
Finns massor av trevliga modeller som gör laddarna snygga på thingiverse om du känner någon med 3d-skrivare!
Inte fint, men så gott! Saffransgifflar med vallmofrön, råsocker och massa smör.[ATTACH]
Har du senaste året köpt någon pryl till hemmet som du efter köpet insåg verkligen fyller sin funktion men som du inte trott skulle kännas så...
Tänkte ta en ledig fredag eller måndag i januari och förlänga helgen. Något speciellt hotell dit man lätt kan ta sig med tåg från Uppsala typ 1,5h...
Upptäckte att min mobil faktiskt skjuter bra video om ljusförhållanden är bra så ska ge mig på ett projekt jag tidigare övergivit; skjuta en...
59kr för spårbart, 29kr varubrev var inte så farligt. Hur off bor du?
[SPOILER]
Genomsnittlig student :D
Vi har alla sett någon sjuk sköterska, en kyckling lever och kassa medarbetare.. Men vilken särskrivning är er favorit? En som seglat upp som...
De håller på att förhandla nya erbjudanden med Discovery. Inget just nu.
Blä. Lyckas inte få appen att casta. Meckigt värre. Hemsidan i chrome vägrar spela klippen.
Låter lovande! Skall leta efter en bra deal på Windscribe! Tack
Hej! Är det någon som fått All4, Channel 4 att streama i Sverige? Testat med en massa olika VPN och får det inte att fungera alls. Den känner...
Jag skulle nog lägga snäppet under. Den var rolig och en relativt effektiv satir. Tonen i den var rätt inkonsekvent. Den kunde fått det att verka...
[MEDIA] Lite EEE BEEE ÄÄÄÄMMM
Trodde jag kunde bistå med detta men mecenat och studentkortet har börjat med exklusiva länkar från appen med verifiering >_<
Nästa vecka blir det dos 3! Ser fram emot det. Hittills har jag inte fått några magnetiska egenskaper och min mobiltäckning är dålig!
Uff. Borde handlat snabbt. Nu är den till aka på 205kr.
I Finland utmanar dessa närmast airpods. Men så verkar man i Finland ha en förkärlek för Oneplus rent generellt..
Ja, ibland beror det lite också på hur lång produktionslängd en produkt haft. Om den producerats en kortare tid så är det lättare att få garanti...
Garanti gäller som oftast första köparen; inte någon som köper den av denne. Du kan alltså behöva gå via henom vid eventuellt garantiärende.
Väldigt udda.
Blir så frustrerad av min tandläkare. Inte fått en tid på två år sen och var entusiastisk över att få en tid i oktober. Sen bokades den om till...
Många verkar ha fått en chromebook med abonnemang på sistone; finns en del billiga chromebooks på köp- och säljgrupper
Testa slå deras kollinr på 17track.net; för mig brukar den hitta det svenska kollinumret.
Nu togs ordern bort "Reason for refund: Order cancelled by merchant". Väntat ändå, lång responstid dock!
Jag ser gärna ner på kontanter. De är obekväma och osmidiga och de flesta av deras förespråkare i Sverige som kommit längst vad gäller...
Jag vill inte tvätta pengarna, det är en gåva från pappa som vi alla syskon fått :) Pappa har ju uttagskvitto så när frågorna kommer (vilket jag...
Resten av syskonen fick samma julklapp :') OM jag inte var neurotiskt lagd så absolut. Jag tror jag fått fler neuroser av att ha pengarna än jag...