Separera namn med ett kommatecken.
Standard inställningar, tyckte de blev fina :)
Köptes i mars i år från amazon. Har använts till och från, den är i toppskick iaf. Filtret behöver inte bytas ut än så man kan fortsätta köra med...
Fast det har sagts att även skatten på bensin ska sänkas också
Jo självklart, duschar väldigt fort och fyller tvättmaskinen, diskmaskin etc när det är dags. Belysning använder vi knappt, vi har en del levande...
Samma här, kunde dock inte märka någon större skillnad förutom ny font?
Svårt att spara när man har fjärrvärme
Kan man inte göra det direkt i appen?
Så fort min rocker premium testperiod går över så kommer jag säga upp kortet, finns ingen anledning att ha kvar den
Avgift för inaktivitet, vad innebär det? Länken till nya villkoren funkar inte
min kom den 25e...tydligen så har citymail haft strul i min stad....
uQzpA7z257
Juste, snabbgross handlar jag också ifrån. Oslagbara priser om man köper i bulk
Lidl, Willys och lite olika turkbutiker för grönsaker m.m. Coop och ICA har blivit överdrivet dyra
Jag har inte fått min, kan man anmäla det på något sätt? Är förjävligt
Hmm, inte jag heller. Hoppas det är i brevlådan när jag kommer hem :eek:
Är det någon som fått sin röstsedel? Har inte fått min än
Varför?
Märkligt att de inte har någon info om det på hemsidan? Chattade med två personer och båda hade inte koll...
Läste för första gången ut en hel bok under semestern - älskaren från huvudkontoret av Camilla Grebe. Plöjde igenom den på 3 dagar. Jag som aldrig...
Nu löste det sig för min del då det var min granne som tog paketet och la den hos sig (jag var bortrest) men framgent så kommer jag enbart använda...
Alla storbanker erbjuder hjälp med kortreklamation (debetkort) så vitt jag vet
Det är riktigt märkligt då visa och mastercard erbjuder de typ av skydd så jag gav mig inte och kontakta kundtjänst igen. Tjejen skulle ta det...
Tänkte bara säga för er som inte visste men man kan inte göra en kortreklamation hos Rocker som man kan göra med sin vanliga debetkort. Beställde...
Tack! Fick hem den igår, funkar väldigt bra. Och fingerprint fungerar utmärkt. Rekommenderas.
Både och? Alltså finns en box med proppar och automatsäkring
I Lampan funkar i annat uttag så det är inte den det är fel på. Borde inte elen ha gått om jag borrat i elledning? Det finns två andra lamputtag...
Det konstiga är att varken säkringen eller elen gick så därför är jag lite osäker på om jag verkligen borrat i en elledning
haha japp men det blev som de blev, tur att det är bara belysningen som inte funkar. Kan leva utan taklampa fram till nästa vecka tills elektriker...
Tyvärr inte :(
Någon elektriker här? Jag borrade nära lamputtag i taket (dock inte så nära skulle säga ca 10-15cm ifrån) och nu funkar inte elen till...
Hur gör man för att få lånade böcker in till Kindle?
Finna det ingen skärmskydd som täcker hela skärmen? Fick hem nillkin men den täcker ju inte hela, några mm saknas från sidan...
https://www.amazon.se/dp/B06XRFXDZ4/ref=cm_sw_r_cp_apa_i_Z9W5KB2E9V0M1683DY8J Tycker den funkar bra, tvättar bilen och altanen med den. Men som...
Samma högtryckstvätt från Bosch som jag köpte för lite mer än ett år sedan från just amazon kostar idag 100kr mer, svårt att göra någon kap med så...
Tyvärr inget vettigt, iaf inte med dagens priser. Hade ändå inte så höga förväntningar
Hoppas det finns gräsklippare till bra pris
Vet inte vem det var som använde min tipslänk men jag vill bara säga tack :-) fick 0.5% extra cashback :innocent:
Har Samsung slutat skicka med förmonterad skärmskydd? Hade det i min gamla s20
Är det någon som äger en gräsklippare av märket mcculloch? Såg en begagnad på Blocket och tyckte den var intressant, min eldrivna gräsklippare är...
Tycker att man kunde gjort det mycket bättre, exempelvis infört smart-lock som på telefoner. Är man exempelvis hemma så behöver man inte slå i...