Separera namn med ett kommatecken.
[IMG] Hämtat upp iPhone SE + tillbehör.
Juste, det är ju viktigt för de som har lite högre status. Jag som egentligen skulle klättrat upp till guld efter en jobbresa nu i maj kommer...
Beställt på Webhallen, får se om den finns att hämta imorgon!
Jag har fått det en gång tidigare, det var när man lanserade Google One.
Har du som jag, inte fått något mail, så kan du fått erbjudandet ändå. Gick in på Google One och under "Fördelar" så fanns det 45kr jag kunde lösa...
Har inte heller fått, men men, kanske kommer ut i omgångar :)
[IMG] Nu verkar man kunna göra GBIT upp till 90 dagar. Bra för oss som använda tjänsten för poängoptimering. Sen har man även ökat från 1000£...
Vanligtvis så tappar du voucher om den har gått ut. Nu under covid-19 så har man (vad jag läst) förlängt vouchers som gått ut. Skatter och sånt...
Tänkte bara dra ett exempel på en bokning jag gjorde för ca 30 minuter sedan. Sambon älskar Japan, vilket även jag gör. På grund av covid-19 så...
samma hände för syrrans pojkvän. Webhallen kunde inte hitta ordern.
Provat chatten? Brukar komma fram rätt snabbt där.
Tidigare tipsrabatt? Skulle gissa på ett nej där. Men har aldrig provat eller frågat.
Ja, så som jag förstår det. Har inte kommit ut officiell information till alla än. Det är minst 700k MR då du kan få mer än 1 MR per krona,...
Denna från Mophie, Webhallen.com är rabatterad nu :)
Jag använder Zens Dual+ Funkar bra och är på rea på webhallen då och då för ca 800kr Webhallen.com
Du saknar MX Sound ;)
Du har nu tillgång till kortnumret i appen också om du är intresserad :)
Det som Bernard skrev på 9 är viktigast för mig, främst eSIM och VoLTE
Ålder på iPhone 11 Pro Max? Batterihälsa? Är du ända ägare? Skick?
Oj, denna kommer bli populär bland folk som bara vill ha en fungerande mobil. Ska köpa en till lillbrorsan som skall byta ut iPhone SE. Hans krav...
Ingen fara, precis det jag misstänkte då jag råkat ut för det själv.
Så med andra ord funkar vimla 1.0 inte i sin 1 men comviq gör det? Funkar vimlakortet i sim 2?
Den klassiska ”mina sidor” där man har tillgång till e-sim qr-koden är för privatpersoner. Får tyvärr inget alternativ när jag försöker hitta...
Tyvärr redan såld :/
Som komplement till ditt amex kan du ju faktiskt använda Curve Blue + Komplett + Rebilla. Nu vet jag inte riktigt hur mycket du reser, men du...
Hej, Jag har sedan början av 2019 haft Curve Black, använder det mest för GBIT funktionen samt uttag av kontanter utomlands. Förstår jag det...
Skicka mig ett PM då klockan är över 16 :) Om det är annat dumpar intresserad av så säg till så kanske vi kan paketera ihop det fint ;)
Har ett beiget silikon sportband 44mm om intresse finns.
Provade dock för 1-2 månader sedan senast, kan alltid gå förbi och kika om rutinerna ändrats.
Detta funkar exempelvis inte med Telenor när jag kollade. De skickar alltid koden till företagets ansvariga för abonnemangen. Försökte beställa...
Skärmskydd såld till @tojjetok Högsta bud på musen är 150kr av @Caterham.
Hör jag inget mer 16:00 så är det deal, vad tror du?
säg 150kr inkl frakt. 130kr var självkostnadspris för mig, 44kr frimärken.
Lägg gärna bud exkl frakt så blir det lättare att hålla koll på budgivningen. Frakten kan bli väldigt olika.
Första modellen
Provar att lägga ut lite småsaker igen. Logitech MX Master, har några år på nacken, bra men använt skick. [IMG] Bud från 100. Bestand Qi...
Du kan välja vilket simkort mobildatan ska gå på. En sak jag gillar som jag inte minns att min Samsung Galaxy Note 8 eller S9+ hade var att vid...
Ålder på denna? Kvitto? Garanti?
Nej, går tyvärr inte. Redan försökt få Kundservice att kika på detta. Alternativet är att portera in ett nytt nummer, men då förlorar jag ju mitt...
Får kika på något liknande när jag blir tvungen att köra 2.0. VIll ju egentligen inte göra mig av med abonnemanget då jag har det kostnadsfritt...