Separera namn med ett kommatecken.
Liten tanke till som slog mig..Med tanke på ARM Mac eventet den 10/11 så finns det väl en chans att embargo lyfts redan 9/11, dvs Måndag för att...
Tror nog det dröjer till nästa vecka på Tisdag innan embargot lyfts och vi får se reviews etc. Dvs förbokningar 6/11 (Review enheter skickas ut),...
Först till kvarn: [SPOILER]
Hittade en intressant artikel: https://www.idownloadblog.com/2020/08/10/iphone-camera-prioritize-faster-shooting-tutorial/
Clove är välanvända/kända i forumet. Ska inte vara några konstigheter. Kan dock inte minnas om jag hört om detta förfarande tidigare. Ni som...
Verkar vara Google som plockat bort dom. Senaste status är: [ATTACH] Where is app tapatalk on play store?
Jadå. Minnen kallas funktionen. https://support.google.com/photos/answer/9454489?co=GENIE.Platform=Android&hl=sv [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Samma problem här. Hittills är det blåa som tilltalat mest men tittade på denna video och nu är jag inte säker längre. Känns som att alla färger...
Du borde sattit det där under en spoiler tagg för att inte riskera reta upp @livinl0ud köptarm igen :D;)
Den borde ha 10. [ATTACH]
Man kan alltid använda adb för att inaktivera icke önskvärda appar. How To Disable Any System App Bloatware On Android Without Root
Överväger faktiskt också Pro Max för att ersätta min snart 2 år gamla XS. Samma här med små händer (Strl 7-8) men då jag använder min XS för...
Se nedan: Japp. Dock ska man ha i åtanke att nedanstående gäller: [ATTACH] Ångerrätt | Hallå konsument Ångerrätt är alltså lagstadgad och...
Gå in på Inställningar och sök upp tex Safari (Eller Chrome/Firefox etc), välj den så får du fram ett alternativ som heter ”Förvald app för...
Vad jag sett nämnas i andra forum är ~30 min för 0-50% och ytterligare ~45 min för 50-100%. Verkar vara max 0.5A som gäller.
Har du testat stänga av Wifi assistans inne i inställningarna på iPhone 11? Inställningar >Mobilnät >Scrolla längst ner.
I denna tråd framkommer en hel del matnyttigt vad gäller för/nackdelar med Snapdragon. Visserligen på + modellen men tycker nog den ändå har bra...
Via Wonda så har du 1 år och om jag inte kommer ihåg fel så måste du själv bekosta retur frakten till dom men själva reparationen (förutsatt att...
Krusell har ett sandstone.
Wonda är den man ser mest av om man tittar i köptrådarna för respektive Samsung Snapdragon modell senaste åren. Wonda Mobile / Wondamobile.com -...
Decoded ser ut att ha ett som är väldigt likt.
En tråd. Folk får se till att tagga sina inlägg med vilken 12a som använts helt enkelt.
I @kissidor fall så var det väl för att få HK modellen med dubbla fysiska sim istället för e-sim/sim modellen som säljs i övriga världen. Har...
Beställde 14/10, Skickades 17/10 från Amazon DE och var framme hos ombud 21/10. Så exakt 1 vecka. Helheten var ett par dagar långsammare leverans...
Japp. Smart Data Mode. iPhone 12 only uses 5G when necessary to save battery life
Ska bli intressant att se hur Volvos hybridlösning hanterar vintrarna här uppe i Norrbotten :P Mer specifikt en XC60 T8 R-Design. Fick leverans 2...
Idag :) [MEDIA]
Fasiken också! Hade ju hoppats på en riktig app.. Hade nog sattit tryck på Spotify. Får väl byta till AM helhjärtat då och ge upp väntandet :ehm:
Ah, härligt. Får ta och aktivera YT Premium och testa detta när jag drar iväg på kvällsrundan! :) Hoppas bara Spotify vaknar till liv och släpper...
Beställde en GPS version men ångrade mig och ville ha en med Cellular.
Personligen så är det många år sen jag själv tillämpat ångerrätt fram tills förra veckan då jag retunerade en AW6 som jag köpt från Apple.se och...
12 och 12 Pro är aningen mindre än 11an. 146.7 x 71.5 x 7.4 gentemot 150.9 x 75.7 x 8.3 mm.
Hittade iaf en variant: Nintendo Switch Konsole - Neon-Rot/Neon-Blau (2019 Edition) https://www.amazon.de/dp/B07WKNQ8JT/?tag=oid02-21
Enl Apple så är det 16/10 för 12 och 12 Pro medans det är 6/11 för 12 Mini och 12 Pro Max. Rent tekniskt kan ju 3 (eller annan operatör) öppna...
Testa gå via denna sida och aktivera: Apple TV+ - Ett år gratis - Apple
Tycker nog att Apples estimeringar för batteritid är lovande också. Helt klart ett imponerande kraftpaket i ett kompakt format sett till helheten....
[ATTACH] [ATTACH] iPhone - Supported 5G and LTE networks
Stämmer bra. Heter helt enkelt Homepod. HomePod (2018)
Köpte ett Apple Watch band. Jättesmidig affär, snabbt skickat och väldigt trevlig säljare! Rekommenderas!
Anker USB C >Lightning om du vill åt snabbladdning. Frukansvärt bra kablar och hållbara. Deras vanliga usb till lightning i powerline serien är...