Separera namn med ett kommatecken.
Mja, fast det ger en bara Novas appsök. Stock-launchern har ju en sökning som söker i meddelanden och systeminställningar också. Det är den...
Har precis skaffat en P20 Lite och gillar stock-launchern generellt (har bara använt telefonen ett par dagar), men saknar Novas "snabbare än...
Har de senaste dagarna varit tvungen att starta om telefonen eftersom popuper från Pansi SMS och Friendcaster gör att jag inte kan stänga av...
Den här tråden är lite gammal, men det var den bästa jag hittade när jag sökte, så here goes: Så vitt jag förstår finns det inget officiellt stöd...
Kör Dolphin HD, och föredrar den klart över den inbyggda, även om jag inte kan sätta fingret på varför. På min gamla dum-telefon körde jag Opera...
Efter ett par dagar med APN On/off gjorde jag detsamma. Att använda den inbyggda funktionen känns tryggare, och att det tar en halv sekund extra...
Jag hittade också APN och Wifi On/off i dag, och märkte till att börja med att switcharna inte gjorde något alls om man inte såg till att aktivera...