Separera namn med ett kommatecken.
Vad jag kan se har han bara "låst upp" ett band som redan var upplåst när han tog upp den hur kartongen (band 5) och ingen har lyckats låsa upp...
Fungerar båda kamerorna bra? Hur snabb är fingeravtrycksläsaren? Kör du den internationella EUI 5.8?
Mi 4c är 5" och kostar under 1000 kr för 2GB/16GB-version. Finns även som 3G/32GB. Annars kan du titta på Nexus 5X eller Honor 8 i Sverige.
Du kan glömma den här typen av mobiler för bra kameror. Titta på Xiaomi Mi 4c om det ska vara relativt billigt.
Nja det fattas en del. det viktigaste är nog band 28 som motsvarar vårt band 20 fast det används i Asien, Oceanien och vissa länder i Sydamerika....
Du borde väl få mer än 1300 kr för en Mate 8 om du säljer den separat?
Ja, inga mobiler för den kinesiska marknaden har band 20 utom Le Max 2 eller Zuk Z2 Pro, bara några har band 8.
Titta på Xiaomi Mi4c: Camera photos are amazingly rich in detail, with high dynamic range, great contrast, lively colors and accurate white...
Är lite sugen på att beställa en också men lite tråkiga LTE-band och det finns ingen global ROM för modellerna med Snapdragon 652 ännu (men lär...
Troligtvis inte. Men den säljs väl inte på fler än tre ställen ändå?
För laddhastigheten har kabeln stor betydelse, det är många billiga kablar som inte klarar 2A utan laddar klart långsammare. Men mobilen brukar...
Det ska fungera bra, det är standard. Men har du provat att ladda ur mobilen till 0% och sen ladda fullt?
Pratar du om xiaomi.eu? För vanliga MIUI 8 har inte svenska. Det ska väl ta drygt 2 timmar och 30 minuter att ladda 0% till 100%?
Får inga vettiga hits. Var lika uselt med information förra gången.
Söka var?
Vilken version är det? Och står det rätt? Brukar inte alltid vara så.
Vilka LTE-bands stöds? Står ingenstans på de officiella sidorna, inte så imponerande.
Nej. Det finns väldigt få europeiska länder att välja som plats också. Angående batteritiden så får vi väl se när jag kört MIUI 8 ett tag.
Nej.
Är det Apple-standard så kanske den laddar med 0.5A istället för 2.4A. Är det något du hittat på ebay kan du riskera elchock eller brand, så det...
Beställde här...
Du menar här? http://bbs.lenovo.com/forum.php?mod=forumdisplay&fid=921 Var finns de som testat massvis med telefoner från alla batcherna?
Min är skickad redan fast jag egentligen inte behöver den för att köra Telenor i Sverige... fast brukar använda andra operatörer ibland och så har...
Garanterat en kopia på den riktiga laddaren då säljaren photoshoppat bort Huawei-loggan från alla bilderna.
De vanliga företagen kommer knappast släppa något som är i närheten av OnePlus 3 för 4000 kr. Du kan ju chansa på en Le Max 2 för halva priset med...
Mjukvaran och buggar är väl stora frågetecken där...
Om du har Vimla så är det inte så stor skillnad då mobilen stödjer band 8 som används för yttäckning (och band 7 och 3 som används i städer). På...
Har handlat där och det funkade. Inkl reparation på garanti.
Troligtvis kan din manlighet överleva guldfronten: http://www.mi.com/en/note3/design/
Finns många i Sverige som vill köra dubbla SIM, t.ex. ett för jobb och ett privat. Sen vill man ju ha samma mobil när man åker utomlands och kan...
Sen tänk på att det är ganska stor skillnad på en mobil från ett stort internationellt företag och en mobil från ett källarföretag, du kan inte...
Som sagt, det där är inget jag vill göra. Men vilka "kina-appar" menar du finns i den globala ROMen?
K3 Note är bra, det går dessutom att flasha Android 6.0 på den. Vill du ha lite mer kräm kan du kolla på Redmi Note 3 3GB/32GB, finns även en...
Jag pratar inte om flyt utan hur ofta den behöver ladda om appar i RAM. Klart det är relevantare för mig att jämföra samma användning av 5X och...
Varför skulle det vara ett bra test bara för att det är filmat och ligger på youtube? Självklart är det meningslöst att jämföra geekbench med 2GB...
Det är inte lika användbart eller snabbt med minneskort som med intern lagring. Och hade jag köpt skulle jag inte chansat på billigaste...
Det finns i alla fall tre versioner av Redmi Note 3: hennessy - Mediatek-versionen för Kina, kenzo - SD650-versionen för Kina/Indien, kate -...
Jag upplever stor skillnad på min 3GB RN3 och min 2GB Nexus 5X. Här är en till som upplever skillnad mellan 2GB och 3GB: "The difference that an...
Den ska stödja alla 4G-band som används av Telia. Att tänka på är dock att denna modellen heter "kate" medan den kinesiska/indiska heter "kenzo"...
Det är väl ingen som köper 2GB/16GB versionen när det finns en 3GB/32GB hoppas jag? Det är stor skillnad på 2GB och 3GB RAM trots att det påståtts...