Separera namn med ett kommatecken.
Hej! Säljer en superfin Samsung Galaxy S21 FE 5G 128GB, Grå/Antracit. Endast använd ca 2 veckor. Gillade inte Samsungs OneUI (kommer från Pixel)...
Hej! Har en superfin olåst iPhone SE 2 att sälja. Kartong, laddare och sladd ingår. Telefonen har använts väldigt lite och har inga betydliga...
Hej! Jag har testat flertalet telefoner under senaste åren men faller hela tiden tillbaka till min Pixel 3a som för mig är helt perfekt...
Hej, I jakten på att hitta den perfekta ersättaren till min Pixel 3a har jag gått genom massvis med mobiler som inte passar min smak. Är det inte...
Säljer en Samsung Galaxy S21 Ultra 128GB Phantom Black. Kartong, extra skärmskydd, 2st skal (läder + Nudient) ingår. Kvitto finns givetvis. Inköp...
Hej! Finns det något sätt man kan skilja dessa två åt? Jag vill ha normal/låg aviseringsvolym men hög ringvolym då jag ofta missar samtal. Är en...
Hej! Ibland buggar min Pixel 3a och gör notiserna lite halvtransparenta, vilket jag gillar och föredrar! Kan man, utan att använda annan launcher,...
Hej, Har ett bekymmer med min 3a. När det ringer i fickan och jag skall plocka upp telefonen händer det ganska ofta att telefonen redan besvarat...
Jag har gått från att använda iPhones i 10 år, till att prova något nytt - och det blev en Pixel 3a! Supernöjd. Har dock lite att önska när det...